1

ستاره لیگ ایران به سیم آخر زد؛ اگر رسیدگی نشود در دادگاه شکایت می کنم

  • کد خبر : 267793
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴

اگر به کارم رسیدگی نشود مجبورم به دادگاه عالی ورزش بروم که این برای فدراسیون اتفاق خوبی نخواهد بود. بسیار تلاش کردم تا این موضوع حل شود اما همکاری نکردند.

حمیدرضا سوسن آبادی بازیکن والیبال ایران پس از مشخص شدن رای کمیته انضباطی گفت:: اگر به کارم رسیدگی نشود مجبورم به دادگاه عالی ورزش بروم.

با گذشت سه هفته از آغاز لیگ برتر والیبال بحث طلب بازیکنان از باشگاه‌ها همچنان ادامه دارد. حمیدرضا سوسن آبادی یکی از بازیکنان طلبکار است و جلسه کمیته انضباطی در خصوص طلب او از باشگاه خاتم اردکانبرگزار شد که در نهایت خاتم محکوم به پرداخت مبلغ قرار داد سوسن آبادی شد. اما با گذشت حدود دو هفته از ابلاغ حکم کمیته انضباطی هنوز خبری از اجرایی شدن آن نیست و ظاهرا حکم کمیته انضباطی گم شده است.

حمیدرضا سوسن آبادی درباره رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی والیبال گفت:

رئیس کمیته انضباطی گفت بروم و رای صادر شده را از فدراسیون بگیرم. روز گذشته با فدراسیون تماس گرفتم اما گفتند حکمی اینجا نیست. نمی دانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. منتظرم فرخی (رئیس کمیته انضباطی) از سفر بازگردد تا بتوانم حکم را بگیرم.

بازیکن لیگ برتری والیبال در ادامه گفت:

اگر به کارم رسیدگی نشود مجبورم به دادگاه عالی ورزش بروم که این برای فدراسیون اتفاق خوبی نخواهد بود. بسیار تلاش کردم تا این موضوع حل شود اما همکاری نکردند.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا قرار است با مدیر عامل باشگاه توافقی داشته باشید یا خیر؟ گفت:

خیر، کارگر (مدیر عامل باشگاه خاتم اردکان) دو هفته پیش قبل از اعلام رای کمیته انضباطی تماس گرفت و اعلام کرد تا روز چهارشنبه به حسابم پول واریز خواهند کرد اما دو هفته از چهارشنبه گذشته و خبری نیست. پس از اعلام رای کمیته انضباطی نیز دیگر خبری از آنها نشد.

سوسن آبادی در پایان گفت:

ازسال گذشته از دو باشگاه شهرداری ارومیه و خاتم اردکان حدود ۱۰۰ میلیون تومان طلب دارم، ارزش پولم در این مدت کاهش یافته و هنوز موفق به دریافت حقم نشده‌ام. در هفته جاری تکلیف مشخص خواهد شد، باید رای کمیته انضباطی اجرایی شود. معلوم نیست رای کجاست!

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267793

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر