2

مدافع سابق استقلال خطاب به رادوشوویچ: تعصب به داد و بیداد نیست!

  • کد خبر : 267848
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

این بازیکن درباره درگیری بازیکنان سایپا و پرسپولیس در پایان دیدار روز گذشته گفت: اتفاقا برای جدا کردن بازیکنان از یکدیگر به سمت آنها رفتم، این درگیری از داخل زمین شروع و تا تونل ورزشگاه ادامه یافت. 

امین حاج محمدی، مدافع سایپا خطاب به واکنش سنگربان کروات باشگاه پرسپولیس گفت: با این کارها سعی دارد تعصبش را نشان بدهد اما به او یادآوری می‌کنم اول در ترکیب پرسپولیس بازی کن و سپس ادای آدم‌های بزرگ را در بیاور!
افق نیوز/امین حاج محمدی، درباره درگیری بازیکنان سایپا و پرسپولیس در پایان دیدار روز گذشته گفت: اتفاقا برای جدا کردن بازیکنان از یکدیگر به سمت آنها رفتم، این درگیری از داخل زمین شروع و تا تونل ورزشگاه ادامه یافت.

 

او درخصوص اینکه گفته می‌شود در میان درگیری‌ها با شجاع خلیل زاده هم برخورد کرده است، اظهار داشت: اتفاقا شجاع یکی از دوستان نزدیک من است و برای اینکه اتفاقی بدی رخ ندهد در صحنه حاضر شدم.

 

مدافع سایپا در واکنش به اینکه خلیل زاده اعلام کرده بود صادق بارانی هر زمان به اندازه حمیدرضا طاهرخانی قهرمانی کسب کرد باید با او دعوا کند، گفت: بارانی چند سال کاپیتان پیکان بوده اما نمی‌دانم این بچه از کجا آمده است، بعد پرسپولیس به قهرمانی رسیده است؛ با نمایش بازیکنان بزرگ این تیم به قهرمانی دست پیدا کرده و طاهرخانی چه نقش پررنگی در این میان داشته است؟

 

بازیکن سابق استقلال تهران درباره حمله بوژیدار رادوشوویچ به علی دایی در تونل ورزشگاه تختی گفت: این دروازه‌بان در تمام اتفاقات کنار زمین حضور دارد و با این کارها سعی دارد تعصبش را نشان بدهد اما به او یادآوری می‌کنم اول در ترکیب پرسپولیس بازی کن و سپس ادای آدم‌های بزرگ را در بیاور. تعصب به داد و بیداد کنار زمین نیست و تعصب به بازی کردن و موفقیت به همراه تیم است.

 

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267848

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر