1

رادوشوویچ: نمی‌توانیم نسبت به توهین‌ها بی‌تفاوت باشیم

  • کد خبر : 267888
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹

دروازه‌بان کروات پرسپولیس می‌گوید ما تیم بزرگی هستیم و نمی‌توانیم نسبت به توهین‌ها، بی‌تفاوت باشیم.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس می‌گوید ما تیم بزرگی هستیم و نمی‌توانیم نسبت به توهین‌ها، بی‌تفاوت باشیم.

افق نیوز/در متن درگیری‌های دیدار پرسپولیس مقابل سایپا، در عین تعجب شاهد حضور دو بازیکن نیمکت‌نشین بودیم؛ محمدصادق بارانی از جمع نارنجی‌پوشان و البته بوژیدار رادوشوویچ از جمع سرخپوشان. این درگیری‌ها که در زمین ایجاد شده بود تا دالان بیرون استادیوم ادامه یافت و همه را متعجب کرد. سایپایی‌ها معتقدند از حضور رادو در درگیری‌ها متعجب هستند و علی دایی نیز در مورد این بازیکن جمله عجیبی به کار برد: «از کرواسی، بزن‌بهادر به پرسپولیس آورده‌اند!» با این حساب، سرنخ یک‌سری از اتفاقات به رادو می‌رسد. دیروز، فرصت کوتاهی دست داد تا صحبت‌های این بازیکن کروات را بشنویم. او در این مصاحبه در ابتدا به ما گفت: «هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس شروع‌کننده این درگیری نبودند. ما می‌خواستیم به رختکن برویم، اما اتفاقاتی افتاد که عجیب بود. بازیکنان آن تیم به ما فحاشی می‌کردند و این موضوع باعث آزار همه شده بود. تک‌تک بازیکنان پرسپولیس اعتراض کردند، اما با هر اعتراض، توهین بازیکنان حریف بیشتر می‌شد.»
رادوشوویچ اضافه کرد: «ما تیم بزرگی هستیم و نمی‌توانیم نسبت به توهین‌ها، بی‌تفاوت باشیم. این حق پرسپولیس نیست که چنین برخورد‌هایی را شاهد باشد. ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌ایم و می‌توانیم برای کشور ایران افتخار به دست بیاوریم. من شاهد بودم هیچ درگیری‌ای از سوی بازیکنان ما رخ نداد، اما بازیکنان تیم حریف به بازیکنان ما توهین می‌کردند. من چند سال است در ایران زندگی می‌کنم و وقتی کسی توهین کند، خیلی زود می‌فهمم. متأسفانه رفتار بدی با ما شد.»
او که با عجله می‌خواست مصاحبه را تمام کند، در پاسخ به ایجاد درگیری فیزیکی در پایان بازی نیز گفت: «من فقط به سمت یکی از بازیکنان حریف رفتم و به او اعتراض کردم. هیچ‌کس را نزدم!»
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267888

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر