1

رقیب پرسپولیس ۵ بازی است که نبرده/ کلیدی‌ترین بازیکنان کاشیما آنتلرز +تصویر

  • کد خبر : 267934
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

۱۲ آبان تیم پرسپولیس در حالی به دیدار کاشیما آنتلرز می رود که نماینده ژاپن از شرق آسیا ۴۵۰ دقیقه است طعم شیرین برد را نچشیده و دوران افتش را سپری می کند!

کاشیما آنتلرز

۱۲ آبان تیم پرسپولیس در حالی به دیدار کاشیما آنتلرز می رود که نماینده ژاپن از شرق آسیا ۴۵۰ دقیقه است طعم شیرین برد را نچشیده و دوران افتش را سپری می کند!

 پس از گذشت نزدیک به ۹ ماه از زمان شروع رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ سرانجام دو تیم از شرق و غرب قاره کهن به دیدار نهایی این مسابقات رسیده و قرار است طی دو ۹۰ دقیقه در دو سوی این قاره پهناور به دیدار هم بروند. دیدار رفت دو تیم ۱۲ آبان ساعت ۹:۳۰ صبح و دیدار برگشت ساعت ۱۸:۳۰ روز ۱۹ آبان در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش تیم ژاپنی هم مانند پرسپولیس برای اولین بار در سالهای پس از راه اندازیلیگ قهرمانان آسیا به فینال رسیده است. مروری در تالار افتخارات و نتایج اخیر حریف پرسپولیس، مشخص می کند نمایند ژاپنی هم می تواند رقیبی جدی برای شاگردان برانکو باشد و هم نه!

در همین رابطه بخوانید:

معرفی کامل حریف ژاپنی پرسپولیس در فینال +عکس

**پرافتخارترین تیم جی لیگ!

پرسپولیس قطعا در تقابل با پرافتخارترین تیم ژاپنی حاضر در جی لیگ کار آسانی نخواهد داشت. کاشیما آنتلرز از سال ۱۹۹۳ میلادی تاکنون با کسب ۸ عنوان قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی بیش از هر تیم دیگری در این لیگ صاحب عنوان شده است. این تیم در جام حذفی هم کلکسیون پرشماری از جام ها دارد و توانسته ۶ بار این جام را فتح کند. چشم بادامی های شهر کاشیما همچنین ۶ عنوان قهرمانی هم در سوپرجام ژاپن دارند که در نوع خود بین دیگر تیم های این کشور کم نظیر است.

**ناکام در رقابتهای بین المللی!

پرافتخارترین تیم ژاپنی در جی لیگ برخلاف نتایج درخور اعتنایی که بدست آورده هرگز در رقابتهای بین المللی عنوان خاصی کسب نکرده است. بهترین افتخار برون مرزی این تیم کسب رتبه سومی در مسابقات جام در جام رقابتهای آسیایی در سال ۱۹۹۹ میلادی است. البته این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز در فصل ۲۰۰۸ به مرحله یک چهارم نهایی رسید ولی حذف شد.

**گلزن خطرناک برزیلی کاشیما

کاشیما آنتلرز ۵ بازیکن لژیونر هم دارد که از دو کشور کره جنوبی(۲ بازیکن) و برزیل (۳ بازیکن) هستند. از این بین دو تن از لژیونرهای تیم کاشیما آنتلرز سرشناس تر از دیگران به شمار می روند که یکی “سرجینیو” مهاجم گلزن این تیم است که به تازگی و حدود ۳ ماه پیش به عضویت این تیم درآمده است. سرجینیو عضو باشگاه سانتوس برزیل است که از آنجا مدتی به صورت قرضی برای تیم آمه ریکا توپ می زد و حالا به کاشیما رفته است. این برزیلی ۲۳ ساله در ۴ دیدار آخر این تیم برای کاشیما آنتلرز به میدان رفته و در دور یک چهارم و نیمه نهایی در هر بازی یک گل به ثمر رسانده است.

**دروازه بان چشم بادامی غیر ژاپنی!

“کئون سون تائه” دیگر لژیونر سرشناس تیم کاشیما آنتلرز است که در سال ۲۰۱۷ به این تیم پیوسته و دومین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می گذارد. او فصل قبل تنها در ۱۲ دیدار برای این تیم به میدان رفت ولی حالا در فاصله ۴ هفته باقی مانده تا پایان جی لیگ در ۲۴ دیدار دروازه بان ثابت تیم کاشیما آنتلرز بوده است.

دروازه بان کره ای با فینال لیگ قهرمانان آسیا غریبه نیست چون او به همراه چونبوک موتورز در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۶ قهرمان آسیا شد. او در سال ۲۰۱۷ به تیم کاشیما آنتلرز پیوست. دروازه بان کره ای به همراه باشگاه جدیدش می خواهد تاریخ سازی کند و به عنوان اولین بازیکنی باشد که ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان کسب کرده است.

**تیم چهارم جی لیگ!

کاشیما آنتلرز در حال حاضر و پس از ۳۰ هفته حضور در جی لیگ با ۱۴ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین (کاوازاکی) سیر نزولی را نسبت به هفته های پیش از آن در پیش گرفته و به نظر می رسد که این تیم بیشتر تمرکزش را روی دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا معطوف کرده است. البته این تیم در حال رقابت با تیم های توکیو، اوراواردز و ساپورو هم هست تا در رتبه سومی ایستاده و سهمیه آسیایی در فصل ۲۰۱۹ را بدست بیاورد.

کاشیما آنتلرز در جی لیگ پس از ۳ برد پیاپی، در دو هفته اخیر ناکام بوده و نتوانسته به پیروزی برسد و در رده چهارم جدول قرار گرفته است.

**دیدار حساس پیش از فینال!

کاشیما آنتلرز ۴ روز پیش از دیدار رفت فینال مقابل پرسپولیس باید در جی لیگ به مصاف سرزو اوساکا برود. تیمی در رده هفتم که با کاشیما دو امتیاز اختلاف دارد. گرچه شایعاتی مبنی بر لغو احتمالی این دیدار از ژاپن به گوش می رسید تا کاشیما آنتلرز با توان بیشتری روبروی پرسپولیس به میدان برود اما این دیدار لغو نشد و دیدار هفته آینده مقابل کاشیوا ریسول به تعویق افتاد تا با استراحت بیشتری به تهران بیایند.

کاشیما آنتلرز پس از برد ۳-۲ در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل سوون سامسونگ کره جنوبی، ۵ بازی در جی لیگ و جام حذفی ژاپن و لیگ قهرمانان آسیا انجام داد که در هیچ کدام به پیروزی نرسید.
البته تساوی آخر مقابل تیم کره ای حکم صعود به فینال آسیا را امضا کرد!

** ۴۵۰ دقیقه ناکامی محض!

به گزارش مشرق، نماینده فینالیست ژاپنی ها در ۵ دیدار آخرش (جی لیگ و جام حذفی ژاپن و لیگ قهرمانان آسیا) یا شکست خورده و یا با تساوی از زمین خارج شده است. این تیم در هر پنج ۹۰ دقیقه آخری که به میدان رفته طعم شیرین برد را نچشیده است. آخرین پیروزی این تیم دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل سوون سامسونگ کره بود که با همین تیم هم در دیدار برگشت مساوی کرد. ۳ شکست و ۳ تساوی، ۱۰ گل خورده و ۷ زده با تفاضل منفی ۳، بیانگر شرایط نه چندان مطلوب این تیم در هفته های اخیر است.

**بهترین گلزن تیم ژاپنی است!

“یوما سوزوکی” بهترین گلزن تیم کاشیما آنتلرز است که در این فصل موفق شده در ۳۰ هفته حضور در ترکیب تیمش ۱۱ بار دروازه رقبا را باز کند. گرچه در این فاصله سرجینیو هم با آمار ۴ گل در ۴ بازی لیگ قهرمانان آسیا به کمک سوزوکی آمده است. این برزیلی در این مدت در ۸ دیدار جی لیگ هم ۲ گل به ثمر رسانده است.

**سرمربی جوان و جویای نام!

“گو اویوآ” سرمربی جوان تیم کاشیما آنتلرز است که در اولین تجربه مربیگری اش در جی لیگ موفق شده این تیم را به فینال رقابتها برساند. اویوا با کمک «زیکو» مدیرفنی سرشناس این تیم روبروی برانکو ایوانکوویچ و ۱۱ سربازش نشسته تا تقابل یک مربی جوان ۴۶ ساله با این یک کروات ۶۴ ساله را شاهد باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267934

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر