1

پرسپولیس نباید در ژاپن گل بخورد/ بازی مقابل کاشیما جای ریسک ندارد

  • کد خبر : 267967
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره دیدار شاگردان برانکو در فینال لیگ قهرمانان گفت: هدف اول پرسپولیس در این بازی باید این باشد که در ژاپن گلی دریافت نکند.

پروین: دام می خواست الان کربلا باشم/پرسپولیس نباید در ژاپن گلی دریافت کندعلی پروین پیشکسوت فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم روز اربعین حسینی در مورد این روز گفت: همه می دانند که ما خادم اهل بیت هستیم و هر کجا که مراسمی باشد در آن حضور می یابیم. خدا حمید کریمی را خیرش بدهد که با برگزاری این مراسم باعث شده است تعداد زیادی از مردم به عشق امام حسین اینجا حضور پیدا کنند و از این مراسم استفاده کنند. وقتی که این روزهای کربلا را از تلویزیون می بینم خیلی دلم می خواهد که آنجا حضور داشته باشم.

افق نیوز/ او درمورد بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی تیم کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار خواهد شد گفت: ژاپنی ها زمان بازی رفت را ۹:۳۰ صبح به وقت ما گذاشته اند که این موضوع روی بازیکنان ما تاثیر منفی خواهد گذاشت. بچه های ما باید با احتیاط وارد این بازی شوند و تنها جایی که نباید برای گل زدن و حمله عجله داشته باشند همین جا است. هدف اول پرسپولیس در این بازی باید این باشد که در ژاپن گلی دریافت نکند. اگر بتوانند این کار را با موفقیت انجام دهند، در بازی برگشت با حضور ۱۵۰ هزار هوادار به راحتی تیم حریف را شکست خواهیم داد.

پروین در مورد ساعت بازی رفت گفت: اینکه ساعت بازی به وقت ما می شود ۹:۳۰ صبح یک حرکت غیرورزشی و برنامه ریزی شده از طرف ژاپنی ها نیست و به خاطر اختلاف ساعتی است که بین کشور ما و ژاپن وجود دارد. ساعت بازی به وقت ژاپن می شود ۲ ظهر که در ایران هم گاهی نزدیک به این ساعت بازی برگزار می کنیم. این اتفاق روی خواب بچه های ما تاثیر گذار خواهد بود و کادر فنی و مدیریتی قطعا برای این اتفاق برنامه دارد تا این تاثیر را کمرنگ کند.

او در مورد اینکه شانس قهرمانی پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا چقدر می بیند گفت: اگر در بازی رفت گل نخوریم و یا حداکثر یک گل بخوریم، می توانیم این تیم را با حمایت تماشگرانمان به راحتی در آزادی شکست دهیم و قهرمان شویم.

پروین در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی برگشت به استادیوم آزادی می رود یا خیر گفت: اگر شرایط برای قهرمانی پرسپولیس مساعد باشد حتما در ورزشگاه حضور پیدا خواهم کرد.

او در مورد این بازی اضافه کرد: تیم فوتبال پرسپولیس در دیدارهای قبلی خود هجومی بازی می کرد که من نیز موافق این تفکر بودم اما این بازی شرایطش فرق دارد و مهمترین نکته برای تیم پرسپولیس گل نخوردن در دیدار رفت خواهد بود. نباید در این بازی ریسک کرد.

پروین در مورد بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس گفت: درست است که ما نتوانستیم بازیکن بگیریم و نیمکتمان به اندازه بازیکنان اصلی خوب نیستند اما ۴ مدافع ، ۴ هافبک و ۲ مهاجم خوب داریم. منشا به نظرم در چند بازی اخیر فوق العاده کار کرده است، مخصوصا در بازی های آسیایی. ما فقط نیمکتمان ضعیف است و اینکه بگوییم بازیکن نداریم را اصلا قبول ندارم. وقتی تیم پرسپولیس را با تیم های دیگر مقایسه می کنیم متوجه می شویم که این تیم پر از ستاره است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267967

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر