1

طرحهای حمایتی نیمی از جمعیت را در بر می گیرند

  • کد خبر : 268179
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نیمی از جمعیت کشور در قالب ارائه کالا و یا واریز نقدی زیر پوشش سبد معیشتی و حمایتی دولت قرار می گیرند.

محمد شریعتمداری روز جمعه در جریان بازدید از یک واحد بسته بندی زعفران در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم در نخستین فرصت ممکن در حوزه تامین نیازهای کارمندان، تامین سبد معیشتی در ارتباط با بخش مربوط به تامین اجتماعی با اولویت افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، افرادی که در نوبت پیوستن به این نهادها هستند و خانوارهای با درآمد کمتر از ۳۰ میلیون ریال در ماه اقدام شود.
وی ادامه داد: سبد معیشتی برای کارمندان دولت و بازنشستگان پیش از آمدن من به وزارت تعاون در سازمان برنامه و بودجه به تصویب رسیده و در قالب تقسیم کار بین وزارتخانه های تعاون، سازمان برنامه و بودجه و اقتصاد و دارایی برای کارمندان دولت، مستمری بگیران و افرد تحت پوشش نهادهای حمایتی یا در نوبت حضور در این نهادها دنبال می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به طرحهای اشتغالزای نوین اشاره و بیان کرد: تامین مالی هوشمند برای فعالیت های کشاورزی و آموزش کشاورزان، تجمیع توانایی کشاورزان خرد در سراسر کشور و دسترسی بهتر آنان به بازار جزو اهداف مهم حمایتی و اشتغالزایی این وزارتخانه است.
وی در ادامه همچنین گفت: واحد صنعتی مورد بازدید امروز صاحب برند جهانی است و یکی از ۱۰ واحدی است که با استفاده از همین روش تامین مالی مورد حمایت قرار گرفته و این طرح به صورت آزمایشی برای ایجاد و تثبیت اشتغال در این واحدها اجرا شده است.
شریعتمداری که دیروز به منظور شرکت در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت به مشهد سفر کرده امروز همراه با استاندار خراسان رضوی از واحد صنعتی نوین زعفران فعال در فراوری و بسته بندی این محصول، بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268179

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر