2

وزرای جدید باید برای مقابله باجنگ اقتصادی دشمن برنامه داشته باشند

  • کد خبر : 268189
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

مشهد- امام جمعه مشهد گفت: وزرای جدید که از مجلس رای اعتماد گرفته اند باید برای شرایط خاص کشور و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن برنامه داشته باشند.

وزرای جدید باید برای مقابله باجنگ اقتصادی دشمن برنامه داشته باشند

مشهد- امام جمعه مشهد گفت: وزرای جدید که از مجلس رای اعتماد گرفته اند باید برای شرایط خاص کشور و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن برنامه داشته باشند.

به گزارش افق نیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهارکرد: استکبار ستیزی نماد شیعه بوده و روز ۱۳ آبان نماد آن است که از ایستادگی حضرت زینب(س) مقابل یزید آغاز شد و تا امروز ادامه داشته است. آمریکا ۴۰ سال در تمام توطئه ها شکسته خورده و حالا می خواهد تحریم های نوبت دوم را اجرایی کند.

وی افزود: امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کردند و این لفظ در دنیا جاافتاده است و امام همواره تاکید داشتند آمریکا هیچ غلطی مقابل ملت ایران نمی تواند انجام دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شکست های پی در پی آمریکا طی سال های گذشته، این سخنان امام خمینی(ره) را به اثبات رساند و در تحریم های نفتی نیز موفق نخواهد شد.

علم الهدی گفت: تمام مسئولان کشور اعلام کردند اگر قرار باشد نفتی از ایران صادر نشود یک قطره نفت نیز از خاورمیانه صادر نخواهد شد واین یک شعار و تهدید نیست و بیان یک واقعیت است.

امام جمعه مشهد در ادامه با اشاره به قدرت نظامی ایران در منطقه  نیز بیان کرد: یک استاد دانشگاه جنگ که برخی وی را رئیس اتاق جنگ ناتو می نامند در  مقاله ای رویارویی احتمالی ایران و آمریکا را توضیح می دهد و می گوید اگر این اتفاق رخ دهد تنگه هرمز تحت نظارت شدید ایران قرار خواهد گرفت و تنبیه سختی هم از سوی ایران اعمال می شود  به طوری که قیمت نفت به بشکه ای ۴۰۰ دلار خواهد رسید.

وی تاکید کرد: اینکه دشمنان مدام می گوید بیاید و موشک های خود راجمع کنید به دلیل ترس و وحشت از قدرت کشور ماست و آنها باید بدانند ایران امروز ایران قبل از انقلاب نیست که آنها هر کاری بخواهند بکنند و پاسخ نبینند.

علم الهدی خاطرنشان کرد: اگر رهنودهای رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصادی عمل می شد حالا وضعیت ما اینگونه نبودکه آمریکایی ها بخواهند جنگ اقتصادی راه بیاندازند.دولت و مجلس باید برای این شرایط آماده می بودند و چند وزیر تازه نفس که وارد شده اند اگر ازاین وضعیت خبر ندارند که به درد  نمی خوردند و اگر خبر دارند باید برنامه های خود را برای این شرایط خاص اعلام کنند نه اینکه در ساختمانی بنشینند و چند اداره را مدیریت کنند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: باید برنامه ها دولت و مجلس برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا اعلام شود و مردم در جریان قرار گیرند و اگر هیچ کاری هم انجام نشود مردم خودشان پای کار آمده و مشکلات را حل می کنند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268189

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر