2

صبح شنبه ای قرمز که حد و مرز نمی شناسد!

  • کد خبر : 268193
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

مقارن شدن دیدار پرسپولیس تهران برابر کاشیما آنتلرز با اولین صبح کاری و تحصیلی مردم سراسر کشور ایران، جوی کاملا جالب را در تمامی ارگان ها و سازمان

پرسپولیس و کاشیما

پرسپولیس و کاشیما

مقارن شدن دیدار پرسپولیس تهران برابر کاشیما آنتلرز با اولین صبح کاری و تحصیلی مردم سراسر کشور ایران، جوی کاملا جالب را در تمامی ارگان ها و سازمان
ورزش ۱۱ –  بر اساس ابلاغیه رسمی وزارت آموزش و پرورش کل، و البته همراهی وزارت ورزش و جوانان که به صورت رسمی به تمامی مدارس و واحد های آموزشی مقاطع مختلف کشور اعم از دبستان، متوسطه، دبیرستان و دانشگاه و … اعلام شده است، تمامی آنها موظف خواهند بود شنبه صبح راس ساعت ۰۹:۰۰  شرایط تماشای دیدار دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را برای تمامی دانش آموزان و دانشجویان فراهم نمایند.

این اتفاق بی سابقه در حالی رقم می خورد که بی شک  به دنبال مدارس و دانشگاه ها، بسیاری از  ادارات دولتی نیز از ماجرا تاثیر ویژه ای خواهند گرفت و می توان رسما مدعی شد که ساعت کاری کشور، در اتفاقی استثنایی حداقل ۲ ساعت با تاخیر آغاز خواهد شد.

ابلاغیه آموزش و پرورش
ابلاغیه آموزش و پرورش

 

جالب ترین قسمت این ماجرا اینجاست که حداقل در واحدهای آموزشی چون دانشگاه ها، شرایط به گونه ای ترسیم شده است که بدون هیچگونه تقسیم بندی جنسیتی، چه پسران و چه دختران مخاطب فوتبال بتوانند این دیدار را تماشا کنند و این بار فوتبال فقط برای مردان نباشد که می توان گفت یکی از محدود تصمیمات بحث برانگیز و جالب توجه حوزه ورزش کشور بوده است.

 

با نگاهی فلسفی تر به این ماجرا می توان خیابان هایی خالی از عابر و ترافیک های سنگین را در ساعات اولیه صبح شنبه در سراسر کشور تصور کرد! کاری که شاید فقط فوتبال و معجزات آن شاید بتواند برای فرار از ترافیک و دود و شلوغی مردم را برای ساعاتی سرگرم خود کند تا خیابان ها و آسمان شهر نفسی تازه بکشند!

بازیکنان پرسپولیس

این بار شنبه برای کسی با غر و کلافگی آغاز نخواهد شد، شنبه قرمز ۱۲ آبان، برای هرکسی که فوتبال را برای چند دقیقه تماشا کرده باشد سراسر هیجان و اضطراب و آدرنالین محض است! این بار حتی آن بی حوصله های زمان شناس نیز در کنارمان خواهند ایستاد و فوتبال و عطش آن را لمس خواهند کرد، نیازی نیست کسی لیست ۲۳ نفره را از بر باشد، کافیست فقط عاشق بود تا در کنار میلیون ها نفر، از فوتبال و فلسفه غیر قابل انکارش تازه های بسیاری آموخت!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268193

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر