1

راهکار سایت معتبر انگلیسی برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا

  • کد خبر : 268357
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۲۹

رسانه معتبر انگلیسی با پوشش دیدرا رفت تیمهای پرسپولیس و کاشیما، راهکاری را برای قهرمانی پرسپولیس در این رقابت ها مطرح کرده است.

رسانه معتبر انگلیسی با پوشش دیدرا رفت تیمهای پرسپولیس و کاشیما، راهکاری را برای قهرمانی پرسپولیس در این رقابت ها مطرح کرده است.
بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز راهکار سایت معتبر انگلیسی برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا

افق نیوز به نقل از سایت معتبر ورزشی فورفورتو، دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار شد و در پایان این دیدار سامورایی های ژاپنی توانستند با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان باشند.

 

رسانه انگلیسی “فورفورتو” درباره این دیدار پراهمیت میان ۲ تیم آسیایی نوشت: تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن به وسیله ۲ بازیکن ژاپنی خود با نام های “لئو سیلوا” و “سرجینیو” به برتری برسد. در لحظات پایانی این دیدار نیز سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل خطا، کارت زرد دوم خود را دریافت کرده و پس از آن نیز کارت قرمز گرفته و دیدار بعدی تیمش را از دست داد.

 

رسانه انگلیسی نوشت: دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا زیاد دور نبوده و برانکو ایووانکویچ، سرمربی این تیم برای بازپس گیری عنوان قهرمانی رقابت ها، باید ترکیب اساسی و خوبی را برخلاف این دیدار برای تیمش داشته باشد.

 

این رسانه معتبر ورزشی در پایان نوشت: پرسپولیس بی شک زمانیکه در خانه خود، ورزشگاه آزادی تهران دیداری داشته باشد، عملکرد به شدت هجومی خواهد داشت و برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش فراوانی انجام خواهد داد.

برنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268357

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر