2

 رفاقت ۳۰ ساله‌ با قلعه‌نویی در ۹۰ دقیقه فراموش می‌شود/ می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم

  • کد خبر : 268413
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۱۸

رفاقت ۳۰ ساله با او دارم اما این رفاقت قدیمی در طول ۹۰ دقیقه مسابقه فوتبال فراموش می‌شود و ما با هم رقیب هستیم. قلعه‌نویی مثل برادر من است اما امیدوارم در این مسابقه تیم ما موفق شود هر دو تیم به ۳ امتیاز بازی نیاز دارند.

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: با امیر قلعه‌نویی رفاقت ۳۰ ساله دارم اما در طول ۹۰ دقیقه فوتبال رقیب یکدیگر هستیم.

درویش: رفاقت ۳۰ ساله‌ با قلعه‌نویی در ۹۰ دقیقه فراموش می‌شود/ می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی مقابل استقلال تهران در جام حذفی گفت: برد خوبی به دست آوردیم و بازیکنان زیر نظر علی دایی سخت مشغول تمرین هستند تا در بازی روز جمعه با سپاهان هم موفق شوند. سپاهان تیم خوب و بزرگی است و مربی بزرگی هم دارد. اما ما برای ماندن در کورس جدول نیاز به ۳ امتیاز این بازی داریم و قطعاً علی دایی برنامه‌های خوبی برای این بازی خواهد داشت.

وی در مورد اینکه امیر قلعه  نویی یکی از گزینه‌های اصلی او برای سرمربیگری سایپا در ابتدای فصل بود، اظهار داشت: قلعه نویی رفیق قدیمی من است رفاقت ۳۰ ساله با او دارم اما این رفاقت قدیمی در طول ۹۰ دقیقه مسابقه فوتبال فراموش می‌شود و ما با هم رقیب هستیم. قلعه‌نویی مثل برادر من است اما امیدوارم در این مسابقه تیم ما موفق شود هر دو تیم به ۳ امتیاز بازی نیاز دارند.

درویش در مورد اینکه در جام حذفی هم مهمان تیم صنعت نفت شده‌اند، گفت: کار سختی در جام حذفی داریم اما می‌خواهیم در این جام قهرمان شویم. دو بازی سخت در آبادان با صنعت نفت خواهیم داشت یک بازی در جام حذفی و یک مسابقه هم در لیگ برتر.

وی در مورد اینکه در پلی‌آف قهرمانان آسیا در کدام ورزشگاه میزبان حریف آسیایی خواهند بود، گفت: ما در ورزشگاه پاس قوامین میزان هستیم زیرا هوادار زیادی نداریم که بخواهیم ورزشگاه آزادی را پر کنیم حتی نیمی از سکوهای ورزشگاه آزادی را پر کنیم به همین دلیل در ورزشگاه خانگی خودمان پاس قوامین در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رویم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر