آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 19 آبان ماه

به گزارش افق نیوز/ کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی کشور اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی امروز در مناطقی از جنوب غرب و جنوب کشور بارش باران گاهی به  شکل رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

وی از استمرار بارش باران در مناطق جنوب غرب و جنوب کشور خبر داد و افزود: روز یکشنبه گستره بارش علاوه بر مناطق جنوب غرب و جنوب، مرکز و شرق را در بر خواهد گرفت و با ادامه این سامانه بارش روز دوشنبه در مرکز و شمال شرق کشور پیش بینی می شود.

رفیعی ادامه داد: بعدازظهر یکشنبه به تدریج با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، بارش در سواحل غربی آغاز شده و گستره آن روز دوشنبه علاوه بر سواحل غربی به سواحل مرکزی دریا و همچنین شمال غرب کشیده خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز پدیده خاصی برای آسمان تهران نداریم، بیان کرد: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری است.حداکثر دما ۱۸ و حداقل برای فردا صبح ۱۰ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

وی در پایان تصریح کرد: امروز بارش های سیل آسا و وزش بادهای شدید موقتی در نیمه شمالی بوشهر، نیمه شمالی فارس و کهگیلویه بویر احمد منجر به آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها خواهد شد.

 

 

باشگاه