1

مدافعی که جور مهاجمان استقلال را کشید!+تصویر

  • کد خبر : 268661
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

بهترین گلزن تیم استقلال مدافع چپ این تیم است در حالی که این باشگاه در فصل جاری میلیاردها تومان برای خرید مهاجم هزینه کرده است!

بهترین گلزن تیم استقلال مدافع چپ این تیم است در حالی که این باشگاه در فصل جاری میلیاردها تومان برای خرید مهاجم هزینه کرده است!

 تیم فوتبال استقلال تا پایان هفته یازدهم لیگ برتر در حالی تنها ۹ بار موفق به باز کردن دروازه حریفان خود شده است که بیشتر این تعداد گلها را نیز مدافعان و هافبک های این تیم به ثمر رسانده اند.

براساس این گزارش، استقلال در دیدار مقابل تیم ذوب آهن، تراکتورسازی، نفت مسجد سلیمان و سایپا موفق به گلزنی شده و در ۷ دیدار دیگر این فصل حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است.

از این بین وریا غفوری با به ثمر رساندن دو گل برابر ذوب آهن و یک گل مقابل تیم سایپا با سه گل بهترین گلزن این تیم محسوب می شود.

دیگر گلزنان استقلال را محمد دانشگر(مقابل سایپا)، فرشید اسماعیلی و مرتضی تبریزی(مقابل تراکتورسازی) و مهدی قائدی و اللهیار صیادمنش (مقابل نفت مسجد سلیمان) تشکیل می دهند. نهمین گل استقلال را هم علی عبدالله زاده مدافع تیم تراکتورسازی در مصاف با استقلال به دروازه خودی زده است!

تیمی که فصل قبل به ویژه در نیم فصل دوم با حضور سرور جپاروف و مامه بابا تیام آمار گلزنی بالایی در لیگ داشت حالا در فاصله چهار هفته تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر، حتی یک گلزن دو گله هم ندارد و از ۸ گل به ثمر رسیده توسط بازیکنانش فقط ۳ گل را مهاجمانی مانند تبریزی، قائدی و صیادمنش به ثمر رسانده اند. الحاجی گرو و روح اله باقری نیز هنوز نتوانسته اند در لیگ برتر برای استقلال گلزنی کنند! البته این تیم جابر انصاری را هم در دقایق آخر در تیم حفظ کرد.

با توجه به هزینه بالای در نظر گرفته شده برای خرید الحاجی گرو، مرتضی تبریزی و البته به خدمت گرفتن صیادمنش و روح اله باقری، باشگاه استقلال با میانگین ۳ گل در ۱۱ هفته در هر بازی تنها ۰.۲۷ درصد از توانایی مهاجمانش برای گلزنی بهره مند شده است!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268661

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر