1

فوری؛ اتفاق عجیب برای کاروان تیم کاشیما! + تصویر

  • کد خبر : 268665
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

در حالی که کمتر از هشت ساعت به دیدار حساس تیم های پرسپولیس و کاشیما باقی مانده است، اتفاقی عجیب برای کاروان تیم ژاپنی رخ داده است.

کاشیما آنتلرز

در حالی که کمتر از هشت ساعت به دیدار حساس تیم های پرسپولیس و کاشیما باقی مانده است، اتفاقی عجیب برای کاروان تیم ژاپنی رخ داده است.
در حالی که کمتر از ۸ ساعت به فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن باقی مانده است، اتفاقی باورنکردنی برای کاروان این تیم رخ داده است.

 

کاروان تیم کاشیما برای برگزاری تمرین در زمین اصلی ورزشگاه آزادی به استادیوم رفتند و در بین راه اتوبوس خبرنگاران این تیم خراب شد.
کیمیتو ایمامورا در اینباره گفت: در اتوبان بودیم و می‌خواستیم به ورزشگاه برویم که در بین راه با جسم سختی برخورد کردیم که باعث شد اتوبوس دچار مشکل شود و توقف کند

 

اتوبوس تیم کاشیما
اتوبوس تیم کاشیما

بعد از آن سرو کله هواداران پرسپولیس پیدا شد. آنها حلقه‌ای به دور ما تشکیل دادند و ما را ژاپنی خطاب می‌کردند. آنها با انگشت‌های خود نتایج ۳-۰ و ۴-۰ را برای بازی پیش‌بینی می‌کردند و اعتقاد داشتند که به پیروزی می‌رسند.

این جو و اتمسفر را در هیچ یک از بازی‌ها ندیده بودم. تماشاگران پرسپولیس همگی انگشت‌های خود را بالا آورده بودند و ۳-۰ و ۴-۰ را به ما نشان می‌دادند، یک ایرانی دیگر هم به یک باره وارد اتوبوس ما شد و شروع به فیلمبرداری کرد. اتوبوس بازیکنان هم به شدت محاصره شده بود. در پایان شب هم هواداران پرسپولیس ما را رها نکردند و حتی ضرباتی به اتوبوس ما زدند. در شهر تهران خیلی‌ها اسم کاشیما را صدا می‌زنند.

ورزش۱۱

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268665

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر