3

مهمترین قول در شرایط فعلی، تمرکز بر اولویت ها و دغدغه اصلی مردم است

  • کد خبر : 268718
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵

وزارت راه و شهرسازی یعنی همه‌چیز مردم و قطعا اقداماتی که در این وزارتخانه بزرگ انجام می‌شود سهم زیادی در زندگی مردم و شهروندان دارد و اقداماتی که این وزارتخانه انجام می‌دهد تمدن‌ساز است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی امکان تغییرات آنچنانی وجود ندارد، تاکید کرد: مهمترین قول در شرایط فعلی، تمرکز بر اولویت ها و دغدغه اصلی مردم است.

Image result for ‫محمد اسلامی‬‎

محمد اسلامی  عصر امروز ۱۹ آبان‌ماه در مراسم معارفه خود به عنوان وزیر راه و شهرسازی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، امام راحل و به ویژه شهدای وزیر همچون شهید کلانتری و شهید دادمان، گفت: به تمامی مسئولان خداقوت می‌گویم و برای همگی آرزوی توفیق و موفقیت در فعالیت‌هایی را که برعهده دارند، دارم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: وضعیت کنونی وضعیتی نیست که بخواهیم تغییراتی آنچنانی در آن ایجاد کنیم. به همین دلیل در ادامه راه به دنبال تمرکز بر اولویت‌هایی هستیم که اولویت مردم و رئیس‌جمهوری است و همچنین جزو اولویت‌ها و تعهداتی است که وزارت راه و شهرسازی به آنها پایبند است.

اسلامی با تاکید بر این‌که وزارت راه و شهرسازی یک وزارتخانه عریض و طویل با مسئولیت‌های فراوان است اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی یعنی همه‌چیز مردم و قطعا اقداماتی که در این وزارتخانه بزرگ انجام می‌شود سهم زیادی در زندگی مردم و شهروندان دارد و اقداماتی که این وزارتخانه انجام می‌دهد تمدن‌ساز است.

وی تصریح کرد: آنچه که در وزارت راه و شهرسازی انجام می شود نماد موفقیتی تمدن جمهوری اسلامی ایران است و سهم بزرگی از نماد موفقیتی کشورمان وابسته به اقداماتی است که در وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین اعلام کرد: ما باید این فضا را هماهنگ و یکپارچه کنیم تا کشور را به سلامت از بحران و تحریم‌ها عبور دهیم.

اسلامی  تاکید کرد: مقابله سرسختانه با تحریم‌ها از ضروریات این دوره از نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین رسالت وزارت راه و شهرسازی است که بر آن تاکید ویژه داریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر