2

برنامه‌ریزی‌‌های دستگاه‌های نظارتی برای نظارت بر بازار خودرو باید تقویت شود

  • کد خبر : 268771
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

برنامه‌ریزی‌‌های دستگاه‌های نظارتی برای نظارت بر بازار خودرو باید تقویت شود

وی با تأکید بر اینکه افزایش قیمت خودرو واقعی نیست، اظهار داشت: نوسانات موجود در بازار ارز موجب شد تاقیمت ارز افزایش یابد، اظهار داشت: به تبع افزایش قیمت ارز ، قیمت قطعات خودرو نیز افزایش یافت که باید نظارت بیشتری بر بازار خودرو صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: طبق اطلاعاتی که از سوی مصرف‌کنندگان و مردم به کمیسیون صنایع واصل شده، مردم از کیفیت خودروهای داخلی رضایت ندارند، کمیسیون صنایع مجلس این موضوع را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد.

ملکی اضافه کرد: به تازگی سیاست‌هایی از سوی دولت در حال اِعمال شدن است که طی ماه‌‌‌های آینده موجب تعدیل در قیمت انواع خودروهای داخلی خواهد شد.

وی با اشاره به سیاست‌‌‌های جدید دولت برای تعدیل قیمت خودروهای داخلی، گفت: قرار است در چند ماه آیند شورای رقابت قیمت واقعی خودروهای داخلی را اعلام کند، اما در کنار این مسئله، وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده که قطعه‌سازان یارانه در جهت کاهش و تعدیل قیمت خودرو یارانه اختصاص دهد.

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌‌های دستگاه‌های نظارتی برای نظارت بر بازار خودرو باید تقویت شود، زیرا واسطه‌ها نقش عمده‌ای در افزایش قیمت‌ها ایفا می‌کنند که دست آنها باید کوتاه شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268771

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر