2

پوشش عجیب یک هوادار پرسپولیس در استادیوم آزادی+تصویر

  • کد خبر : 268805
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹

مهمترین ویترین فوتبال ایران در سال های اخیر، روز گذشته در ورزشگاه آزادی برپا شد. فینال لیگ قهرمانان با رنگ و نور و پرچم در غلو شده ترین حالت ممکن، ساعت‌ها روی سکوهای آزادی جریان داشت.

مهمترین ویترین فوتبال ایران در سال های اخیر، روز گذشته در ورزشگاه آزادی برپا شد. فینال لیگ قهرمانان با رنگ و نور و پرچم در غلو شده ترین حالت ممکن، ساعت‌ها روی سکوهای آزادی جریان داشت.
هوادار پرسپولیس_هواداران پرسپولیس عکس| پوشش عجیب یک هوادار پرسپولیس در استادیوم آزادی

روز گذشته را می توان یکی از مهمترین روزهای فوتبالی ایران دانست. روزی که فینال لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تهران برگزار می شد و طبیعتا یک استادیوم آزادی نیز به صورت کیپ تا کیپ پر از هوادار از اجرای این دیدار استقبال می کردند. یک فینال مهیج و بین المللی در کنار حضور بسیاری از بزرگان فوتبال دنیا و البته تجربه تازه حضور نوع جدیدی از هواداران، باعث شد تا همه چشم ها به ورزشگاه آزادی دوخته شود.

 

در این میان البته کاملا مشخص است که هواداران مشتاق و دو آتشه ای که خود را به سکوهای ورزشگاه آزادی رساندند به نسبت اشتیاق خود، سعی در رنگین تر کردن سکوهای ورزشگاه دارند تا یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی تاریخ ورزش ایران را به راحتی از دست ندهند. پسران و دختران فراوانی که با بازی رنگ و پرچم و نور و طرح چهره جدید و البته غلو شده ای به ورزشگاه بزرگ آسیا دادند.

 

قطعا یکی از مطرح ترین هواداران ملی فوتبال ایران همین آقاست. او را پیشتر در کشورهای حوزه خلیج فارس و با لباس و عینکی به نقش پرچم ایران زیاد دیده ایم.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر