1

خانواده‌ام گفتند فوتبال را رها کن و دنبال کار باش!/ فروشنده تلفن شدم!

  • کد خبر : 268822
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۳۹

سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی در گفت‌وگو با سایت فرانسوی به اظهار نظر در مورد زندگی ورزشی‌اش پرداخت. به گزارش افق نیوز و به نقل از سایت le11amienois فرانسه، بازیکن ماه اکتبر باشگاه آمیا از سوی کاربران این سایت، شروع سختی در ورزش فوتبال داشت و حالا این روزها از حضور در این تیم حاضر در […]

سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی در گفت‌وگو با سایت فرانسوی به اظهار نظر در مورد زندگی ورزشی‌اش پرداخت.

سامان قدوس: خانواده‌ام گفتند فوتبال را رها کن و دنبال کار باش!/ فروشنده تلفن شدم!

به گزارش افق نیوز و به نقل از سایت le11amienois فرانسه، بازیکن ماه اکتبر باشگاه آمیا از سوی کاربران این سایت، شروع سختی در ورزش فوتبال داشت و حالا این روزها از حضور در این تیم حاضر در لوشامپیونه فرانسه ابراز خوشبختی می‌کند. اظهارات ملی‌پوش ایرانی را بخوانید:

شروع سخت

سامان قدوس گفت: بازی فوتبال را از تیم ترلبورخ آغاز کردم و به خوبی پیش نرفت. قرارداد یک‌ ساله‌ای بسته بودم و پس از پایان آن خانواده‌ام به من گفتند باید کاری پیدا کنم. سپس به فروشنده تلفن تبدیل شدم. خیلی خوب نبودم اما فقط به فوتبال فکر می‌کردم و بدین‌خاطر فوتبال و کار را به ۲ بخش تقسیم کردم. زمانی برای من فرا رسید که به خودم گفتم این نوع زندگی برایم فرصتی نمی‌آفریند. به مربی سابقم زنگ زدم و به او گفتم به من کمک کن، نمی‌دانم چه کنم. او شروع به زنگ‌ زدن کرد تا جایی برای تست‌ دادن من پیدا کند. فقط یک تیم جواب مثبت داد. گفته بودند برای یک هفته می‌توانم در تمرین‌ها تست بدهم. آنجا به خودم گفتم اگر بتوانم این کار را انجام بدهم در فوتبال می‌مانم و در غیر این‌صورت باید از فوتبال کناره‌گیری کنم و به دنبال چیز دیگری باشم.

الگویی به نام زلاتان

ملی‌پوش ایرانی تیم آمیا خاطرنشان کرد: او (زلاتان ابراهیموویچ) انسان بزرگی است. فکر می‌کنم او اسطوره‌ای برای تمام سوئدی‌ها است. همه در سوئد عاشق زلاتان هستند و می‌خواهند مانند او باشند. به ویژه برای کسانی که اصالت سوئدی ندارند و زمانی که شما ایرانی هستید و در لیگ سوئد بازی می‌کنید. او یک نمونه عالی برای تقلید کردن است. هیچگاه نژاپرستی را در سوئد احساس نکردم اما همیشه این شانس را همانند بازیکنان سوئدی نخواهید داشت. زلاتان ابراهیموویچ برای بازی کردن در فوتبال سوئد زیاد بارها تلاش کرد و باید ده‌ها برابر بهتر از بازیکنان این کشور بازی می‌کرد تا شانس پیدا کند. من این را به خوبی احساس کردم و می‌فهمم چه حرف‌هایی می‌زند.

بودن در تیم آمیا

۲ روز پیش از نخستین بازی رسمی آمیا به این تیم آمدم. چیزهای زیادی در ذهنم درباره انتقالم و مشکلات پیش‌آمده داشتم. این احساس بسیار خوبی بود که فشارها تمام شدند. زمانی که فوتبال سوئد را ترک کردم دیدم که بسیاری از بازیکنان این لیگ به تیم‌های دیگر رفتند اما بازی نکردند و بازگشتند. تیم آمیا مرا برای مدت‌ طولانی می‌خواست و اعتماد آنها برای من بسیار مهم بود. می‌دانستم که واقعا مرا می‌خواهند. امروز واقعا در تیم آمیا خوشبخت هستم.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر