2

یکی دو بازیکن در زمین انگار حضور ندارند و باید آنها را از تیم کنار بگذارم/ نیازی به اولتیماتوم هیأت مدیره نیست

  • کد خبر : 268857
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

متأسفانه یکی دو بازیکن در تیم در زمین حضور دارند اما انگار نیستند. من باید این یکی دو بازیکن را کنار بگذارم. قلعه نویی نیز فصل گذشته گفت ذوب‌آهن انگار ۹ نفره بازی می‌کند. من هم تمام اعتبار و حیثیت مربیگری‌ام را می‌گذارم تا شرایط تیم درست شود. این یکی دو نفر را کنار می‌گذارم اما همه باید در باشگاه هم‌صدا باشیم.متأسفانه گاهی اوقات گوش شنوایی در کار نیست.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: متأسفانه یکی دو بازیکن در زمین انگار حضور ندارند و باید آنها را از تیم کنار بگذارم.

نمازی: ۲ بازیکن را باید از تیم کنار بگذارم/ نیازی به اولتیماتوم هیأت مدیره نیست

امید نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ذوب‌آهن گفت:‌ قبول دارم که جایگاه ذوب‌آهن اصفهان باید بالاتر از این در جدول باشد. ذوب‌آهن یک باشگاه ریشه‌دار و فوتبال ما است. اما شرایط این تیم فاجعه‌بار نیست فصل گذشته نیز تیم ذوب‌آهن تقریباً در همین جایگاه جدول قرار داشته است.

وی افزود: هفته گذشته در یک بازی سخت و سنگین در حالی ۴ بر یک شکست خوردیم که در نیمه اول و در حضور ۸۰ هزار تماشاگر یک بر صفر پیش بودیم اما در نیمه دوم بد و بودیم و در هشت دقیقه سه گل خوردیم. مشکل ذوب‌آهن این باخت مقابل تراکتورسازی نیست مشکل ما دیدار با صنعت نفت‌، پیکان و استقلال خوزستان بود که باید پیروز می‌شدیم و به برد نرسیدیم. مشکل آنجا بود که در این دیدارها موقعیت خلق نمی‌کردیم. ضمن اینکه داوری‌ها هم به ضرر ما رقم خورد وگرنه ذوب‌آهن تیم خوبی است بازیکنان خوبی هم دارد و فوتبال خوبی هم ارائه می‌دهد. اگر بازیکنان‌مان تمرکز بیشتری در میدان داشته باشند و بتوانند از موقعیت‌های گل خود استفاده کنند شرایط ما مناسب می‌شود. فصل پیش هم ذوب‌آهن در همین جای جدول بوده است وجایگاه کنونی ذوب آهن در جدول بی‌سابقه نبوده است.

نمازی تصریح کرد:‌ فصل گذشته ذوب‌آهن همین شرایط را داشت که بعد از یکی دو برد روی غلتک افتاد ما هم می‌توانیم با یک پیروزی شرایط را تغییر دهیم. چهار بازی تا نیم‌فصل باقی مانده و که می‌توانیم در آنها به پیروزی برسیم به شرط آنکه شرایط در داخل تیم هم اتحاد بهتری داشته باشیم. من روی این مسائل کار می‌کنم و مطمئنم که نتیجه می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه منظورش از اتحاد تیمی مسائلی است که پیش از این آذری در مورد ۲-۳ بازیکن ذوب‌آهن عنوان کرده بود، اظهار داشت:‌ خیر، مسائلی که من و آذری بیان کردیم دو مقوله کاملاً متفاوت است بازیکن باید در زمین تلاش کند و تمام تلاشش برای تیم باشد نه اینکه فقط به فکر خودش باشد. متأسفانه یکی دو بازیکن در تیم در زمین حضور دارند اما انگار نیستند. من باید این یکی دو بازیکن را کنار بگذارم. قلعه نویی نیز فصل گذشته گفت ذوب‌آهن انگار ۹ نفره بازی می‌کند. من هم تمام اعتبار و حیثیت مربیگری‌ام را می‌گذارم تا شرایط تیم درست شود. این یکی دو نفر را کنار می‌گذارم اما همه باید در باشگاه هم‌صدا باشیم.متأسفانه گاهی اوقات گوش شنوایی در کار نیست.

نمازی در مورد اینکه یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه به او اولتیماتوم داده است، گفت: من برای هیأت مدیرهو باشگاه احترام قائلم و حرف‌ها و نظرات اعضا را می‌شنوم اما تاکنون در جلسه‌ای به من اولتیماتومی داده نشده ضمن اینکه من نیازی به اولتیماتوم هیأت مدیره ندارم خودم به خودم اولتیماتوم می‌دهم و دنبال رفع مشکل تیم هستم می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم به شرط آنکه هم‌صدا باشیم.

وی در مورد اینکه موردی بوده که باشگاه درخواست او را اجابت نکرده است، گفت: بله، یکی دو مورد بوده است ما بعد از هفته دوم چهار بازیکن تهاجمی خود را از دست داده‌ایم مرتضی تبریزی را فروختیم، مصدومیت حسن‌زاده درمان نشد، یک بازیکن هم سربازی‌اش درست نشد بعد از آن هفته من از باشگاه درخواست خرید بازیکن داشتم که تا دو هفته پیش این اتفاق رخ نداده است و به تازگی رحیم زهیوی و ارسلان مطهری به جمع ما اضافه شده‌اند. به هر حال تلاش می‌کنم ذوب‌آهن را به روزهای خوبش برسانم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر