2

آیا اعضای مدعی اصلاحات در شورای پنجم نمی‌خواهند از خواب غفلت بیدار شوند؟

  • کد خبر : 268859
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

۸ دفتر بسیج دانشجویی تهران بزرگ تاکید کردند: آیا اعضای مدعی اصلاحات در شورای پنجم نمی‌خواهند از خواب غفلت بیدار شده و با کنار گذاشتن تعصبات جناحی به دومینوی انتخاب پیوسته‌ شهرداران ناکارآمد برای کلان شهر تهران خاتمه دهند؟

۸ دفتر بسیج دانشجویی تهران بزرگ تاکید کردند: آیا اعضای مدعی اصلاحات در شورای پنجم نمی‌خواهند از خواب غفلت بیدار شده و با کنار گذاشتن تعصبات جناحی به دومینوی انتخاب پیوسته‌ شهرداران ناکارآمد برای کلان شهر تهران خاتمه دهند؟

آیا اعضای مدعی اصلاحات در شورای پنجم نمی‌خواهند از خواب غفلت بیدار شوند؟

به گزارش افق نیوز،  ۸ دفتر بسیج دانشجویی تهران بزرگ طی نامه‌ای خطاب به اعضای شورای شهر تهران درباره انتخاب شهردار جدید نوشتند: آیا اعضای مدعی اصلاحات در شورای پنجم نمی‌خواهند از خواب غفلت بیدار شده و با کنار گذاشتن تعصبات جناحی به دومینوی انتخاب پیوسته‌ شهرداران ناکارآمد برای کلان شهر تهران خاتمه دهند؟

متن این بیانیه هم در ادامه آمده است:

«شوراها را محل تسویه حساب حزبی و جناحی و باندی قرار ندهید؛ بگذارید شوراها برای مردم کار کنند.» رهبر معظم انقلاب

با گذشت بیش از سه دهه از مورد خطاب قرار گرفتن دانشجو به عنوان موذن جامعه توسط شهید بهشتی (ره)، جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی تهران به عنوان بخشی از مردم این شهر و دلسوز ملت، بدنبال آگاهی از کاندیداهای شهرداری تهران و نزدیک بودن ایام انتخاب شهردار جدید، بر آن شدند تا برادران و خواهران خود را در شورای شهر تهران مورد خطاب قرار دهند.

بنابر گفته‌ ولی امرمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در زمان و شرایط کنونی، «باید سریع عمل کنید؛ کار را جهادی بایستی دنبال بکنید. یکی از خصوصیّات جمهوری اسلامی باید همین کارِ جهادی باشد.»

با توجه به انتخاب چندین شهردار در طول عمر یکسال و نیمه‌ شورای شهر پنجم که ناکارآمدی بعضی از این شهرداران از روز اول نیز برای ما محرز بود، سوالی که در ذهن مردم مطرح می شود این است که آیا مسئولی کارآمد، جهادی و دلسوز برای خدمت به مردم پایتخت وجود نداشته است که انتخابهای چندین باره‌ اعضای مدعی اصلاح طلبی در شورای پنجم جز انتخابی سیاسی چیز دیگری نبوده است؟

آیا تغییر پیوسته‌ نام خیابانها قرار است سردسته‌ خدمات شورای پنجم قرار گیرد؟!

آیا قفل شدن شهر تهران در برف سال گذشته قرار است امسال نیز بواسطه‌ی عدم انتخاب شهرداری کارآمد، متعهد و دلسوز تکرار شود؟

در بین کاندیداهای جدید شهرداری تهران، نام افرادی دیده می‌شود که در طول چندین دوره وزارت، ناکارآمدیشان بر همگان اثبات شده است. آیا بجز مقاصد سیاسی و جناحی دلیل دیگری وجود دارد که نام چنین اشخاصی نیز در لیست کاندیداهای شهرداری پایتخت ایران اسلامی قرار گرفته است؟

آیا اعضای مدعی اصلاحات در شورای پنجم نمی‌خواهند از خواب غفلت بیدار شده و با کنار گذاشتن تعصبات جناحی به دومینوی انتخاب پیوسته‌ شهرداران ناکارآمد برای کلان شهر تهران خاتمه دهند؟

امید است که اعضای شورای شهر تهران به دور از هرگونه سیاسی بازی و در جهت رفع نیازهای مردم، شهرداری متخصص و متعهد که لایق خدمت گذاری برای مردم همیشه در صحنه‌ تهران باشد، برگزینند و هر چه سریعتر با سروسامان گرفتن شهرداری تهران، موجبات رفع مشکلات شهری پایتخت ایران اسلامی فراهم شده و بیش از این، برای مردم تهران بزرگ دغدغه‌ای از جانب این شورا و شهردار جدید ایجاد نشود.

در پایان لازم است سخن ارزشمند پیشوایمان، امیرالمومنین علی (ع) را یادآور شویم که فرمودند: «حاسِبوا انْفُسَکمْ قَبْلَ انْ تُحاسَبوا وَ زِنوها قَبْلَ انْ توزَنوا

و السلام علی من اتبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بسیج دانشجویی دانشکده نفت تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268859

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر