4

۶ بازیکن جدید برای نیم فصل دوم در راه استقلال!

  • کد خبر : 268866
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

استقلال برای نیم فصل دوم نیاز به جذب چند بازیکن جدید دارد؛ این موضوعی است که سرمربی تیم، کمیته فنی و منتقدان بر آن تاکید دارند.

استقلال برای نیم فصل دوم نیاز به جذب چند بازیکن جدید دارد؛ این موضوعی است که سرمربی تیم، کمیته فنی و منتقدان بر آن تاکید دارند.
هواداران استقلال 6 بازیکن جدید در راه استقلال!

افق نیوز/غیر از دروازه و دفاع چپ و راست، اگر استقلالی‌ها در هر پست دیگری بازیکن بگیرند توجیه فنی دارد و پذیرفتنی است. از طرف دیگر آبی‌ها در لیست بزرگسالان با محدوده‌هایی روبه‌رو هستند و از طرف دیگر با بازگشت بازیکنان مصدوم و آماده شدن آنها برای حضور در ترکیب اصلی ترافیک بازیکن در چند پست حسابی بالا می‌رود.

لیست استقلال جا ندارد

استقلال در مجموع می‌تواند ۱۸ بازیکن بزرگسال و ۳ بازیکن زیر ۲۵ سال در لیست خودش داشته باشد. تعداد بازیکنان بزرگسال استقلال یا همان لیست ۲۱  نفره آبی‌ها با احتساب ۴ بازیکن مصدوم، کاملا پر شده است. به این ترتیب استقلال هیچ جای خالی دیگری در لیست خودش ندارد و اگر قرار باشد بازیکن جدیدی در نیم فصل اضافه شود که برنامه کادر فنی و باشگاه هم همین است، باید تعدادی از بازیکنان در لیست مازاد قرار بگیرند. غیر از این ۲۱ بازیکن، آبی‌پوشان از ۵ بازیکن زیر ۲۳ سال به نام‌های مهدی قائدی، اللهیار صیادمنش، طارق همام، رضا آذری و سجاد آقایی هم در رقابت‌های این فصل استفاده کرده‌اند. البته نام گزینه‌هایی احتمالی که قرار شده در نیم فصل از لیست استقلال خارج شوند مشخص شده است. الحاجی گرو، جابر انصاری و مارکوس نیومایر گزینه‌های اصلی هستند

 

بازیکنان جدید در راه استقلال

محسن کریمی، داریوش شجاعیان، مرتضی آقاخان ۳ بازیکنی هستند که به دلیل آسیب‌دیدگی تا این مرحله از بازی‌ها نتوانسته‌اند در ترکیب استقلال به میدان بروند. میثم تیموری هم با وجود بهبودی هنوز برای بازی کردن و فیکس شدن آماده نیست و دقایقی که برای تیمش به میدان رفته بسیار کم است. ۳ بازیکن اول در قسمت‌هایی از زمین بازی می‌کنند که استقلال نیاز به تقویت دارد، یعنی مهاجم و بال چپ و راست که این روزها بازیکنانی چون مرتضی تبریزی، مهدی قائدی، الحاجی گرو، روح‌ا… باقری، طارق همام و اللهیار صیادمنش بازی می‌کنند. با اضافه شدن این بازیکنان بخشی از نیازها و مشکلات تیم شفر در نیم فصل دوم برطرف خواهد شد. در چنین شرایطی باید دید شفر چقدر روی بازگشت اینها حساب باز می‌کند. البته حتی اگر این نفرات با آمادگی کامل به ترکیب برگردند بازهم نمی‌توانند ۲ مشکل اصلی استقلال را حل کنند. آبی‌پوشان نیاز به یک فرمانده و هافبک طراح در میانه میدان دارند. کاری که قرار بود نیومایر انجام دهد. از طرف دیگر آنها یک مهاجم ششدانگ و گلزن می‌خواهند. وظیفه‌ای که برعهده گرو بود. به این ترتیب وینفرد شفر برای نیم فصل دوم با احتساب بازیکنان مصدوم حداقل ۶ مهره جدید در اختیار خواهد داشت.

 

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر