2

تجمع متقاضیان مسکن مهر مقابل وزارت راه/ متقاضیانی که مسکن نگرفته‌اند اما قسط می‌دهند

  • کد خبر : 268913
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

بیش از ۱۰۰ نفر از متقاضیان مسکن مهر فازهای ۸، ۱۱ و ۵ مسکن مهر پردیس مقابل ساختمان مرکزی وزارت راه و شهرسازی تجمع کردند و از وزیر جدید خواستند که سرعت لازم را برای تکمیل این واحدهای مسکونی به کار گیرد.

بیش از ۱۰۰ نفر از متقاضیان مسکن مهر فازهای ۸، ۱۱ و ۵ مسکن مهر پردیس مقابل ساختمان مرکزی وزارت راه و شهرسازی تجمع کردند و از وزیر جدید خواستند که سرعت لازم را برای تکمیل این واحدهای مسکونی به کار گیرد.

تجمع متقاضیان مسکن مهر مقابل وزارت راه/ متقاضیانی که مسکن نگرفته‌اند اما قسط می‌دهند

به گزارش افق نیوز/ بیش از ۱۰۰ نفر از متقاضیان مسکن مهر فاز ۸، ۱۱ و ۵ شهر جدید پردیس امروز در حالی مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی تجمع کردند که محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از حمایت تمام قد دولت برای تکمیل و افتتاح واحدهای مسکن مهر در زمان رای اعتماد گرفتن از مجلس، عنوان کرده بود.

بنابر  این گزارش این متقاضیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس عنوان می‌‌کردند که علی رغم واریز آورده‌های خود، همچنان پروژه‌های مسکن مهر در شهر پردیس به صورت لاک‌پشتی پیش می‌رود، به طوری که برخی از کارگاه‌های مسکن مهر تعطیل و برخی به صورت بسیار محدود در حال کار کردن هستند.

یکی از متقاضیان فاز ۸ مسکن مهر پردیس با بیان اینکه برخی از کارگاه‌های مسکن مهم ماه‌ها تعطیل است، گفت: تعدادی از پروژه‌ها افتتاح شده، اما تعدادی به صورت نیمه کاره رها شده و حتی سالی یک آجر هم بر روی دیوار هم بر روی هم گذاشته نشده است.

برخی از متقاضیان فاز ۱۱ و ۵ نیز عنوان می‌کردند که پروژه‌ها به حالت نیمه کاره رها شده‌اند و برخی از واحدها که تکمیل شده‌اند، به دلیل نبود گاز امکان اسکان پیدا کردن در این هوای سرد برای متقاضیان وجود ندارد.

آنها می‌گویند برخی از واحدها که افتتاح شده به حالت خود رها شده و همین موضوع باعث تخریب به مرور این واحدها شده است.

یک متقاضی فاز ۱۱ شهر پردیس (کوزو) به خبرنگار فارس گفت: تعدادی از واحدهای مسکن مهر که تحویل شده است، مشکل تامین سوخت گاز دارند و برخی از واحدها نیز مشکل محوطه‌سازی دارند.

وی افزود: برخی سازنده‌ها به دلیل  اینکه قصد افزایش قیمت مسکن مهر را داشتند و اعلام کردند، هزینه‌ها بالا رفته ضرر کرده و پروژه‌ را به حال خود رها کرده‌اند.

متقاضیان فاز ۸ عنوان می‌کردند که آورده ۵۰ تا ۵۹ میلیون تومانی را واریز کرده‌اند، اما هنوز واحد خود را تحویل نگرفته‌اند، برخی از متقاضیان فاز ۱۱ نیز عنوان کردند که آورده ۴۰ میلیون تومانی خود را داده‌اند و باز هم منتظر این باید باشند که احتمالا از آنها درخواست واریز وجه شود.

برخی از متقاضیان مسکن مهر نیز عنوان می‌کردند علی‌رغم اینکه واحد مسکونی خود را تحویل نگرفته‌اند، اما در حال پرداخت اقساط بانکی وام مسکن مهر هستند.

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر