2

لابی های سیاسی سرمربی یک باشگاه صنعتی را انتخاب می کند

  • کد خبر : 269076
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴

هیات مدیره باشگاه ذوب آهن برای انتخاب سرمربی جدید این تیم دو گزینه را مد نظر قرار داده است و احتمال انتخاب یکی از آنها تا روز پنجشنبه وجود دارد.

لابی‌های سیاسی در انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن

افق نیوز/ هیات مدیره باشگاه ذوب آهن برای انتخاب سرمربی جدید این تیم دو گزینه را مد نظر قرار داده است و احتمال انتخاب یکی از آنها تا روز پنجشنبه وجود دارد.

 درحالی که زمان زیادی از احتمال برکناری سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نگذشته لابی های سیاسی برای رساندن یک مربی خاص به نیمکت این باشگاه آغاز شده است.

تاثیرگذاری برخی مراکز سیاسی بر باشگاه‌های صنعتی رسم نادرستی بوده که متاسفانه در فوتبال ایران باب شده و برخی مربیان با اینگونه ارتباطات به نیمکت تیم مورد نظرشان نزدیک می شوند.

گفته می شود تحرکاتی در اطراف باشگاه ذوب آهن هم آغاز شده تا اعضای هیات مدیره این باشگاه با فشارهای بیرونی ناشی از لابی های سیاسی مربی جدید را انتخاب کنند.

باید دید تصمیم هیات مدیره ذوب آهن در نهایت به صورت مستقل و بر مبنای دلایل فنی رقم خواهد خورد یا در اینجا هم لابی های سیاسی سرمربی یک باشگاه صنعتی را انتخاب می کند.

امید نمازی که در ابتدای فصل هجدهم رقابتهای لیگ برتر به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، نتوانست انتظارات را برآورده کند و احتمال اینکه بزودی جایش را به سرمربی دیگری بدهد وجود دارد.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=269076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر