1

بیژن ذوالفقارنسب: متوجه نمی‌شوم معیار انتخاب ترینیدادوتوباگو چه بوده است

  • کد خبر : 269204
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ترینیدادوتوباگو هیچ شباهتی به رقبای ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا نداشت و معیار انتخاب این تیم را متوجه نمی‌شوم.

Image result for ‫بیژن ذوالفقارنسب: متوجه نمی‌شوم معیار انتخاب ترینیدادوتوباگو چه بوده است‬‎

بیژن ذوالفقارنسب درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترینیدادوتوباگو اظهار داشت: تیم ترینیداد هیچ شباهتی به رقبای ما در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا نداشت. در گروه ما در آسیا تیمی نیست که سبک بازی آن مانند ترینیدادوتوباگو باشد. معمولاً بازی‌های تدارکاتی اهدافی دارد و من اصلاً متوجه نمی‌‌شوم هدف و معیار انتخاب تیم ترینیدادوتوباگو برای دیدار تدارکاتی چه بوده است. در بازی‌های تدارکاتی تیم‌هایی را انتخاب می‌کنند که به رقبای اصلی شباهت داشته باشند، اما این بازی تیم ملی اصلاً این شرایط را نداشت.

وی افزود: ترینیدادوتوباگو تیم بسیار خشنی بود و خوشبختانه هیچ‌کدام از بازیکنان ما مصدوم نشدند. در هر صورت این یک بازی دوستانه است و کادرفنی تیم ملی هم از این قبیل کارها در گذشته زیاد انجام داده است و قطعاً این آخرین مرتبه‌ای هم نبود که با چنین تیم‌هایی بازی می‌کنیم، چون هدف از برگزاری چنین بازی‌هایی فقط حفظ تیم ایران در صدر رنگینگ آسیاست. شما نگاه کنید تیم‌های عراق و عربستان تورنمنت چهارجانبه‌ای را با آرژانتین و برزیل برگزار می‌کنند، اما ما با تیم رده صدم جهان بازی می‌کنیم!

پیشکسوت فوتبال کشومان در خصوص درگیری اوسیانو دا کروز، مربی تیم ملی با یکی از خبرنگاران و همچنین عدم مصاحبه کارلوس کی‌روش با رسانه‌ها تصریح کرد: کی‌روش چند وقت است دیگر خودش حرف نمی‌زند و اعضای کادرفنی‌اش را جلو انداخته و برخوردها هم فیزیکی شده است. متأسفانه برخورد آنها هم با اصحاب رسانه در این بازی بد بود و هنوز هم آثار درگیری روی صورت خبرنگار مانده است. فدراسیون فوتبال حتماً باید نسبت به این برخوردها واکنش نشان دهد. فدراسیون فوتبال و سخنگوی آن باید پاسخگو باشد که کجای دنیا کادرفنی یک تیم چنین برخوردی انجام می‌دهد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=269204

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر