2

گزارش‌ ای اف سی از روند بلیت فروشی برای مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

  • کد خبر : 269216
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی روند بلیت فروشی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را «سریع» توصیف کرد.‌

گزارش‌ای اف سی از روند بلیت فروشی برای مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

به گزارش افق نیوز/ ای اف سیگزارش داد، در شرایطی که بعضی از بهترین استعداد‌های فوتبال جهان خود را برای مبارزه در مسابقات قاره‌ای آماده می‌کنند. بلیت‌های بزرگترین نمایشگاه فوتبال آسیا به سرعت به فروش می‌رسد.
جام ملت‌های آسیا ۵ ژانویه ۲۰۱۹  (۱۵ دی)- فقط ۵۰ روز به بعد – در امارات متحده عربی آغاز خواهد شد و بلیت فروشی این مسابقات از روز  هشتم مرداد شروع شده است.
رقابت گسترده‌ای که قرار است با حضور بی سابقه ۲۴ تیم برگزار شود – هشت تیم بیشتر از سال ۲۰۱۵ – قرار است پر گستره‌ترین و جامع‌ترین جام ملت‌ها در تاریخ این رقابت‌ها باشد، با حضور تیم‌های بیشتر انتظار گل‌ها و اتفاقات بیشتری می‌رود.

در راستای شعار ” آسیا را گردهم بیاوریم” ساختار بلیت فروشی مقرون به صرفه طراحی شده است که قیمت آن از ۲۵ دینار امارات (تقریبا ۶.۸ دلار آمریکا) شروع می‌شود.

این مسئله به افراد بسیاری – از میلیون‌ها آسیایی که در امارات متحده عربی زندگی می‌کنند گرفته تا میلیارد‌ها نفر در فاصله پرواز چهار ساعته تا این کشور – امکان می‌دهد که از هیجان فوتبال زنده در سطح جهانی لذت ببرند.

هفدهمین دوره مسابقات معتبر آسیا در هشت استادیوم کلاس جهانی در ابوظبی، العین، دبی و شارجه برگزار خواهد شد و وعده حضور هواداران بیشتری را در بزرگترین رویداد ورزشی که تا کنون در این منطقه برگزار شده، می‌دهد.

امارات متحدۀ عربی در گروه A. مسابقات جام ملت‌ها را در روز شنبه ۵ ژانویه ۲۰۱۹ با بازی برابر بحرین در ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت امارات متحده عربی در ورزشگاه زاید در ابوظبی آغاز خواهد کرد.

دیدار نهایی نیز روز جمعه، ۱ فوریه، ساعت ۶ بعدازظهر در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است تیم ملی ایران که در مرحله گروهی با عراق، ویتنام و یمن همگروه شده نیز دیدار اول خود را روز ۱۷ دی ماه برابر یمن برگزار خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=269216

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر