1

تلاشمان این است که تا قبل از بازی با پرسپولیس بتوانیم در یک هفته اول بازیکنان را از لحاظ بدنی آماده نگه داریم

  • کد خبر : 269235
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: من نگرانی در مورد مسائل تاکتیکی ندارم. بازیکنان از این لحاظ به درک متقابل رسیدند و مشکلی نداریم. تنها موضوعی که من  را نگران می‌کند این است که بازیکنان را در حد آمادگی مطلوب نگه داریم که در شرایط فعلی که بازی نداریم این کار بسیار سخت است.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: تنها نگرانی ما در مقطع فعلی این است که بازیکنان را با توجه به تعطیلات از لحاظ آمادگی در حد مطلوب نگه داریم.

تقوی: تراکتورسازی در حال حاضر نصفه و نیمه است/تعطیلات لیگ در کار ما وقفه انداخت

به گزارش  افق نیوز/ محمد تقوی در حاشیه تمرین تیم فوتبال تراکتورسازی، در مورد شرایط تیم، گفت:‌بعد از بازی با ذوب آهن تنها موضوعی که باعث شد در کارهای تاکتیکی ما وقفه بیفتد تعطیلات لیگ بود. این مسئله باعث شده تا سه بازیکن  اصلی ما به تیم ملی بزرگسالان بروند و دو بازیکن ما هم در تیم امید حضور یابند. تیم ما نصف و نیمه است. قصد بهانه آوردن ندارم اما تلاشمان این است که تا قبل از بازی با پرسپولیس بتوانیم در یک هفته اول بازیکنان را از لحاظ بدنی آماده نگه داریم.

وی افزود: تمریناتمان را از دو روز قبل آغاز کردیم و بیشتر تلاش ما روی این موضوع است که بازیکنان را از لحاظ هوازی، استقامتی و … در شرایط خودشان نگه داریم. نمی‌خواهیم فشار بی مورد به تیم بیاوریم. سعی می‌کنیم تا یکشنبه این روند را آماده کنیم و از یک شنبه به روند قبلی‌مان مثل سایر مسابقات لیگ باز می‌گردیم. روند کار ما اینطور خواهد بود که در ابتدای هفته به تیم فشار می‌آوریم و دو سه روز قبل از بازی فشار تمرینات باز می‌گردند. تا آن زمان بازیکنان ملی هم باز خواهند گشت. من نگرانی در مورد مسائل تاکتیکی ندارم. بازیکنان از این لحاظ به درک متقابل رسیدند و مشکلی نداریم. تنها موضوعی که من  را نگران می‌کند این است که بازیکنان را در حد آمادگی مطلوب نگه داریم که در شرایط فعلی که بازی نداریم این کار بسیار سخت است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=269235

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر