3

مهمترین خرید های بزرگان لیگ برتر در نیم فصل + تصاویر

  • کد خبر : 269239
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

شاگردان ساری با فوتبال جذابی که ارائه می کنند نمودار های گلزنی شیرهای لندنی را هر هفته بالاتر می برند اما بخش عمدهِ بار هجومی این تیم بر دوش ادن هازارد سنگینی می کند.

لیگ جزیره

لیگ جزیره

 بنا به گزارشات مختلف نشریات معتبر انگلیسی، جدی ترین گزینه های نقل و انتقالاتی تیم های لیگ برتر مشخص شدند.
ورزش ۱۱ – لیگ برتر انگلیس رفته رفته به روز های پر هیجان خودش نزدیک می شود و ترکیب مدعیان بالای جدول نیز با حضور بزرگان سنتی شکل گرفته است اما برخی تیم ها هنوز برای رقابت در کورس قهرمانی نیاز به مهره هایی دارند که نقاط ضعف آنها را در ترکیبشان بپوشاند.

*منچسترسیتی

 

داوید آلابا
داوید آلابا

 

صدر نشین فعلی لیگ برتر انگلیس و سرمربی ولخرجشان با توجه به در اختیار داشتن حداقل ۲۰ بازیکن با کیفیت و نامدار تا چند سال آینده می توانند در پنجره نقل و انتقالات هزینه ای نداشته باشد اما مصدومیت مجدد و طولانی مدت بنجامین مندی باعث شده است تا پپ گواردیولا برای پر کردن جای خالی او چشم به شاگرد سابقش دوخته باشد. داوید آلابا مدافع با ارزش بایرن مونیخ جدی ترین هدف نقل و انتقالاتی سیتیزن ها در زمستان محسوب می شود.

 

*لیورپول

 

موسی دمبله
موسی دمبله

 

یورگن کلوپ در این فصل تمام نقاط ضعف تیمش را پوشانده است اما نقش کم رنگ برخی از بازیکنان جدید این تیم موجب شده تا شایعات فراوانی مبنی بر جا به جایی دو بازیکن بین لک لک ها و اسپرز نقل شود. فابینیو که ابتدای فصل از موناکو به آنفیلد آمد هنوز جایی در اندیشه های کلوپ ندارد و حالا گزینه معاوضه او با موسی دمبله هافبک توانمند تاتنهام مهمترین دغدغه این روزهای مدیران لیورپول است.

 

*چلسی

 

پولیشیچ
پولیشیچ

 

شاگردان ساری با فوتبال جذابی که ارائه می کنند نمودار های گلزنی شیرهای لندنی را هر هفته بالاتر می برند اما بخش عمدهِ بار هجومی این تیم بر دوش ادن هازارد سنگینی می کند. با نظر مائوریتسیو ساری آنها جذب یک وینگر که یکی از میان اینسینیه و پولیشیچ است را در دستور کار قرار داده اند تا جانشین پدرویی شود که احتمالا لندن را به مقصد ایالات متحده ترک خواهد کرد.

 

 

*منچستریونایتد

 

مانولاس
مانولاس

 

خواسته های همیشگی مورینیو و بی توجهی گلیزرها باعث شده تا به لحاظ مهره، یونایتد در ضعیف ترین شرایط چند فصل اخیر خود قرار بگیرد. خط دفاع فاجعه بار شیاطین سرخ نیاز به ترمیم دارد و از این رو کاستاس مانولاس، مدافع آماده رم ایتالیا نزدیک ترین گزینه به حضور در الدترافورد به حساب می آید.

 

*آرسنال

 

آکانجی
آکانجی

 

ترکیب فعلی آرسنال مهره های قابلی را در خود می بیند اما یکی از جدی ترین مشکلات اونای امری گل های خورده تیمش است. خط دفاعی متزلزل آنها باعث شده تا توپچی ها جوان شایسته زنبورها، آکانجی را زیر نظر داشته باشند. بازیکنی که اعلام کرده رویای حضور در لیگ برتر انگلستان را دارد و روزی در فوتبال جزیره به میدان خواهد رفت اما جذب او ازدورتموند نیاز به هزینه ای گزاف دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=269239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر