2

جشنواره خدمات ایران خودرو پایان یافت

  • کد خبر : 26931
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۵

نخستین جشنواره خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که با رویکرد رضایت هر چه بیشتر مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو از ۱۵ آبان آغاز شده بود با موفقیت پایان یافت

شهریار سلطانی معاون شبکه خدمات پس از فروش ایران ‌خودرو، با اشاره به این مطلب گفت: در این جشنواره که به مناسبت اعیاد سعید قربان و عید غدیر و با مشارکت۴۷۹ نمایندگی‌منتخب ایران ‌خودرو و در سراسر کشور برگزار شد، خدمات ویژه و جدیدی به مشتریان ارائه گردید.

 

وی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل سرما طرح تعویض قطعات بسته زمستانی شامل برف‌پاک‌کن، منبع آب شیشه‌شور، شمع، ضدیخ، مایع شیشه‌شور و فیلتر هوا با اجرت رایگان برای مشتریان محصولات ایران ‌خودرو انجام گردید. در ضمن به منظور انجام عملیات پیشگیرانه تعمیرات، ۲۴ آیتم خودروی مشتریان مورد بازرسی و بازبینی قرارگرفت و تخفیف ۵۰درصد  در اجرت برای مشتریان طرح لحاظ شد.

 

سلطانی اضافه کرد: برای تمام مشتریانی که در این ایام به نمایندگی‌های مجاز منتخب ایران‌خودرو مراجعه کردند، علاوه بر خدمات مذکور، ۱۰ درصد تخفیف در اجرت خدمات وارانتی به جز خدمات صافکاری و نقاشی که متناسب با کار، اجرت آن تعیین می‌شود، ارائه شد.

 

وی ادامه داد: برای نظارت بر اجرای بهینه جشنواره در شبکه خدمات پس از فروش، ۱۷ اکیپ‌نظارتی به صورت محسوس و نامحسوس شبکه نمایندگی‌ها را به صورت گسترده مورد ارزیابی قرار دادند.

 

سلطانی ضمن تشکر از استقبال بی‌نظیر مشتریان محترم محصولات ایران خودرو از طرح جشنواره خدمات نوید داد که برای رضایت بیشتر مشتریان برنامه‌های جدیدی نیز مشابه جشنواره خدمات در آینده نزدیک توسط شرکت ایران‌خودرو و ایساکو برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

 

معاون ایساکو در پایان خاطرنشان کرد: برای شرکت‌کنندگان منتخب در قرعه ‌کشی این طرح، هدایای ویژه‌ای شامل ۱۲دستگاه خودرو ۲۰۶ و سایر هدایا نیز در نظر گرفته شده که طی مراسمی اهدا خواهد شد.

گفتنی است جشنواره خدمات پس از فروش ایران خودرو از ۱۵  تا ۲۵ آبان ماه برگزارشد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26931

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر