2

نجاری، قائم مقام تولید ایران خودرو شد

  • کد خبر : 26935
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۸

طی حکمی از سوی مهندس نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، دکتر حسین نجاری با حفظ سمت به عنوان قائم مقام مدیرعامل در تولید و برنامه ریزی منصوب شد.

به گزارش ایکوپرس، مهندس جواد نجم الدین درمراسم تودیع و معارفه مهندس دهنادی و دکتر نجاری که با حضور کلیه مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، اظهار داشت: صنعت خودرو دانشگاه کاربردی است که همه دراین دانشگاه با آخرین فن آوریهای روز تجهیز می شوند.

 

وی تصریح کرد: فضای کسب و کار و توسعه صنعتی امروز با گذشته قابل مقایسه نیست و امروز همه مدیران و کارشناسان در صنعت خودرو کشور برای توسعه استقلال صنعتی کشور گام برمی دارند.

 

مهندس نجم الدین، رسیدن به تولید رورانه به بیش از ۳ هزار دستگاه در روز را مدهون تلاش خط شکنان تولید و برنامه ریزی ها مهندسان و کارشناسان دانست و خاطر نشان ساخت: تحریم کنندگان ایران، صنعت خودرو کشور را هدف قرار داده اند و نمی خواهند تولید درکشور رشد و توسعه یابد.

 

وی تصریح کرد: با تلاش شما و و کارگران، مهندسان زبده و مدیران آخرین میخ را بر تابوت تحریم کنندگان خواهیم زد.

 

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، مهندس دهنادی قائم مقام سابق مدیر عامل در امور تولید را معلم اخلاق و مدیری برجسته صنعت خودرو کشور یاد کرد و افزود: امیدوارم روزی خاطرات صنعت خودرو کشور نوشته شود.

 

در ادامه مهندس دهنادی قائم مقام سابق مدیر عامل ایران خودرو در امور تولید اظهارداشت: ۳۸ سال سابقه کار در صنعت خودرو کشور را دارم که ۱۸ سال آن در ایران خودرو گذارانده ام.

 

وی افزود: ایران خودرو امروز به شرکتی دانش محور تبدیل شده است که خدمات آن در تارک صنعت و اقتصاد کشور می درخشد.

 

گفتنی است مهندس دهنادی به درجه بازنشستگی نائل شد و در این مراسم از زحمات وی درطول دوران خدمتش در ایران خودرو از سوی مهندس نجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تجلیل شد.

شایان ذکر است، دکتر حسین نجاری دارای مدرک فوق لیسانس مکانیک از دانشکده فنی دانشگاه تهران و دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه بیرمنگام است و درکارنامه وی، مربی رسمی وزارت علوم در مدارس عالی تکنولوژی سمنان، مدیر مهندسی پروژه، معاونت مهندسی، مدیر پروژه ماشین آلات تالبوت، مدیر طرح و برنامه مرکز تحقیقات، مدیر برنامه ریزی و کنترل پروژه سمند، مدیر برنامه ریزی و نظارت بر پروژه ها، معاونت سیتم جامع تولید و عضو هیات مدیره ساپکو به چشم می خورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26935

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر