6

کرملین: هیچ پیشرفتی در روابط روسیه به آمریکا دیده نمی‌شود

  • کد خبر : 269519
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

سخنگوی کرملین می‌گوید، پیشرفتی در روابط روسیه و آمریکا مشاهده نشده و انتظار چنین پیشرفتی نیز وجود ندارد و فعلا باید در انتظار نتیجه دیدار احتمالی روسای جمهوری دو کشور در آرژانتین بود.

کرملین: هیچ پیشرفتی در روابط روسیه به آمریکا دیده نمی‌شود

به گزارش افق نیوز به نقل از خبرگزاری «نووستی»، “دمیتری پسکوف” سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که هیچ پیشرفتی در روابط روسیه و آمریکا دیده نمی‌شود و “ولادیمیر پوتین” رئیس جمهوری روسیه نگرانی مسکو در این رابطه را در جریان دیدار خود با “مایکل پنس” معاون رئیس جمهوری آمریکا در سنگاپور به اطلاع وی رسانده است.

سخنگوی کرملین شب گذشته در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: «متاسفانه پیشرفتی در روابط روسیه و آمریکا مشاهده نشده و انتظار آن در آینده هم نمی رود. در حال حاضر احتمالاً فقط باید منتظر تماس‌های آتی روسای جمهوری دو کشور و نتیجه آن باشیم.»

پسکوف یادآور شد که روسیه و آمریکا در حال آماده سازی شرایط برای برگزاری دیدار احتمالی ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ در حاشیه نشست سران گروه ۲۰ در آرژانتین هستند.

“یوری اوشاکوف” مشاور رئیس جمهوری روسیه نیز در این برنامه تلویزیونی اعلام کرد که تمایل روسای جمهوری دو کشور برای دیدار در آرژانتین همچنان حفظ شده و کارشناسان در کرملین در حال تهیه دستورکار این نشست هستند.

لازم به یادآوری است که نشست سران گروه ۲۰ قرار است از ۳۰ نوامبر تا اول دسامبر (۹ الی ۱۱ آذرماه) در بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین برگزار شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=269519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر