2

شایعه ارسال نامه محرمانه برای عزل ساکت/کد ۰۹۱۳ از فدراسیون فوتبال می‌رود؟!

  • کد خبر : 269649
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۶:۴۱

در همین زمینه گفته می‌شود هیات رییسه فدراسیون در جلسه‌ای که چندی قبل با محوریت ماندن یا رفتن تاج و اعضای هیات رییسه برگزار شد، به نامه محرمانه عزل ساکت هم پرداخته شده و قرار بر این شده که طی چند هفته آینده جانشین ساکت اعلام شود.

بانک ورزش نوشت: در روزهای گذشته در راهروهای دراسیون شایعه رفتن ساکت مطرح شده است.

در روزهایی که فدراسیون و پارلمان ایران در تقابل با قانون بازنشستگی رودرروی یکدیگر قرار گرفتند به نظر می‌رسد حمایت فیفا و فشاری که از سوی این مرجع بین‌المللی روی سیاسیون و قانون بازنشستگی پارلمان وجود دارد، مهدی تاج بتواند همچنان ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده داشته باشد. اما وزارت ورزش و مراجع بالادستی به دنبال زدن شاخه‌های قدرت مهدی تاج برای تحت فشار قرار دادن او نیز هستند.

یک ماه پیش نامه‌ای محرمانه به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ارسال شده که محتوای آن عدم صلاحیت محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال و یکی از اصفهانی‌های بسیار نزدیک به تاج را اعلام کرده است.

این نامه که در وزارت ورزش هم وجود دارد، در ابتدا شبیه به یک شایعه به نظر می‌رسید اما یک منبع آگاه، ارسال چنین نامه‌ای به فدراسیون فوتبال را تایید می‌کند، هرچند که هنوز هم به دلیل رویت نشدن این نامه محرمانه نمی‌توان به قطعیت گفت که ساکت برای ادامه کارش جدا از قانون بازنشستگی، عدم صلاحیت را هم نیز دارد.

طی روزهای اخیر در راهروهای فدراسیون و کمیته‌های مختلف شایعه رفتن ساکت از فدراسیون یا به قول کارمندان ساختمان پنج طبقه سئول، جدایی کد ۰۹۱۳ مطرح و زبان به زبان می‌چرخد. اهالی فدراسیون بین خودشان می‌گویند با رفتن ساکت، کد ۰۹۱۳ هم از فوتبال می‌رود.
در همین زمینه گفته می‌شود هیات رییسه فدراسیون در جلسه‌ای که چندی قبل با محوریت ماندن یا رفتن تاج و اعضای هیات رییسه برگزار شد، به نامه محرمانه عزل ساکت هم پرداخته شده و قرار بر این شده که طی چند هفته آینده جانشین ساکت اعلام شود.

حالا باید دید اگر وجود این نامه واقعیت داشته باشد، یار غار مهدی تاج اولین قربانی دعواهای اخیر میان مجلس و فدراسیون خواهد بود یا چنین نامه‌ای وجود ندارد و ساکت به کارش تا زمانی که تاج هست، ادامه می‌دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=269649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر