4

تعداد زیادی از خبرنگاران و دبیران سرویس های مختلف یک خبرگزاری دولتی استعفا دادند

  • کد خبر : 2884
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳

تعداد زیادی از خبرنگاران و دبیران سرویس های مختلف خبرگزاری دولتی برنا که وابسته به سازمان منحله ملی جوانان است از حدود دو هفته پیش به دلیل فعالیت مشکلات مالی پیش آمده و عدم دریافت سه ماه حقوق از این خبرگزاری استعفا داده اند. به گزارش ایرانیار ، شنیده ها حاکی از آن است که […]

تعداد زیادی از خبرنگاران و دبیران سرویس های مختلف خبرگزاری دولتی برنا که وابسته به سازمان منحله ملی جوانان است از حدود دو هفته پیش به دلیل فعالیت مشکلات مالی پیش آمده و عدم دریافت سه ماه حقوق از این خبرگزاری استعفا داده اند.

به گزارش ایرانیار ، شنیده ها حاکی از آن است که هم اکنون در حدود ۵۰ نفر از کارکنان این خبرگزاری از دو هفته پیش استعفا داده و سردبیر و مدیرمسوول این خبرگزاری بلافاصله با استعفای آنها موافقت می کنند.

روز گذشته نیز دبیر سرویس فرهنگی این خبرگزاری به همراه گروهش استعفای دسته جمعی داده اند.

همچنین مدیر مالی این خبرگزاری روز گذشته استعفای خود را تقدیم امیرحسین انبارداران مدیر مسوول خبرگزاری کرد که بلافاصله با استعفای آنها نیز موافقت شد.

شنیده ها حاکی از آن است که صبح چهارشنبه نیز نامه ای مبنی بر عدم دریافت حقوق سه ماهه خبرنگاران به همایون حمیدی رئیس سازمان ملی جوانان از سوی مدیرمسوول این خبرگزاری نوشته شده است.

خبرگزاری دولتی  برنا از سال ۱۳۸۶ و ابتدا با عنوان شبکه خبری برنا فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد و در روز جوان توسط محمود احمدی‌نژاد افتتاح شد. این شبکه خبری با رویکرد جوانان بر عرصه خبری کشور وارد شد و در سال ۱۳۸۸ این شبکه خبری با مصوبه دولت و دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از خبرگزاری های رسمی کشور به فعالیت خود ادامه داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر