5

بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار فرهنگی به تهران اختصاص یافت

  • کد خبر : 2890
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۱

مشاور استاندار و مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران گفت: بیش از یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای شاخص های فرهنگی استان تهران در سال جاری اختصاص یافته است. به گزارش افق و نقل از ایرنا ‘محمدعلی عرفان منش’ افزود: سال گذشته در سفر سوم رییس جمهوری به استان تهران مصوب شد که هر […]

مشاور استاندار و مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران گفت: بیش از یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای شاخص های فرهنگی استان تهران در سال جاری اختصاص یافته است.

به گزارش افق و نقل از ایرنا ‘محمدعلی عرفان منش’ افزود: سال گذشته در سفر سوم رییس جمهوری به استان تهران مصوب شد که هر سال بودجه ای برای ارتقای شاخص های فرهنگی در این استان اختصاص یابد.
وی گفت: حدود ۸۰ درصد اعتباری که امسال برای ارتقای شاخص های فرهنگی استان تهران اختصاص یافته است، در بخش هزینه ای و ۲۰ درصد در بخش تملک دارایی های سرمایه ای هزینه می شود.
مشاور استاندار تهران افزود: طرح ها و پروژه های ارتقای شاخص های فرهنگی از شهرستان ها و دستگاه های اجرایی استان اخذ شده و در مرحله جمع بندی نهایی است.
وی گفت: سهم هریک از شهرستان ها پس از جمع بندی نهایی طرح ها و پروژه ها در دبیرخانه پیگیری مصوبات فرهنگی سفر هیات دولت، اعلام می شود.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران گفت: اعتبارات خوبی در بخش های ترییت بدنی، کانون های فرهنگی مساجد و بسیج، برنامه های فرهنگی در حوزه سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه های علمیه پیش یبنی شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: با هم افزایی که در دبیرخانه پیگیری مصوبات فرهنگی سفر استانی دولت انجام می شود، نتایج مناسبی از این اعتبارات عاید فرهنگ و هنر استان تهران شود.
عرفان منش همچنین درباره طرح تحول اجتماعی که در تهران در دست اجراست، گفت: استان تهران استانی تاثیرگذار در مباحث اجتماعی کشور و تاثیرپذیر از مسایل پیرامونی خود است و با قدرت و قوت وارد اجرای این طرح شده است.
وی افزود: بزودی طرح های مصوب در حوزه تحکیم بنیان خانواده، ترویج و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب، ارتقای نشاط اجتماعی، انضباط اجتماعی و قانونگرایی که از محورهای اصلی طرح تحول اجتماعی است، اجرا می شود.
مشاور استاندار تهران گفت: تاکنون سه کمیته تخصصی ‘تشکیل، تحکیم و تعالی بنیان خانواده’ با نگرش به برنامه های کاهش آسیب ها و طلاق در حوزه خانواده، کارگروه ‘ارتقای نشاط اجتماعی’ و کمیته ‘تخصصی انضباط اجتماعی و قانونگرایی’ در مجموعه استانداری تهران فعال شده است.
وی افزود: سومین کمیته (انضباط اجتماعی و قانونگرایی) از کمیته های هفت گانه طرح تحول اجتماعی هفته جاری فعال شد و با نظر رییس جمهوری در عین توجه به مباحث دیگر طرح تحول اجتماعی در زمان حاضر این سه محور به عنوان سه محور اصلی کار دنبال می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر