4

کمیته ۷ نفره اصولگرایان برای حل اختلافات احتمالی در میان اصولگرایان ” تشکیل شد.

  • کد خبر : 2904
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۸

نشست شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با حضور اکثریت اعضا و به ریاست آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل این تشکل روحانی برگزار شد. حجت‌الاسلام سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: این جلسه طبق روال گذشته در ابتدا به بازخوانی اخبار جاری کشور و بررسی آن پرداخته […]

نشست شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با حضور اکثریت اعضا و به ریاست آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل این تشکل روحانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: این جلسه طبق روال گذشته در ابتدا به بازخوانی اخبار جاری کشور و بررسی آن پرداخته شد.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته به بوسنی و هرزگوین رفته بود، گفت: در این جلسه گزارشی از وضعیت این کشور به اعضای شورای مرکزی ارائه دادم. این کشور که در محاصره صرب‌ها قرار دارد، بیش از ۸۰ درصد آن مسلمان هستند و سابقه تاریخی و فرهنگی آنها حکایت از قدمت اسلام در این کشور دارد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز افزود: آنها در جنگ با صرب‌ها شهدا و جانبازان زیادی را متحمل شده‌اند. لذا باید بگویم که مردم این کشور مسلمان در اروپا به شدت علاقمند به حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای هستند.

سالک دامه داد: در این جلسه اعضای شورای مرکزی، درباره مسائل مربوط به مجلس مانند انتخاب وزیر ورزش و جوانان و حواشی مربوط به آن، استیضاح از وزیر امور خارجه به دلیل انتصاب ملک‌زاده و موضوع بررسی اقدامات کمیسیون فرهنگی مجلس در موضوع عفاف و حجاب و اقدامات نیروی انتظامی و وضعیت جامعه بحث و گفت‌و‌گو شد.

وی افزود: همچنین در این نشست موضوع اعتکاف ۳ روزه که در ایام‌البیض ماه رجب برگزار شد، مورد بررسی قرار گرفت. مراسم پرفیض اعتکاف در بیش از ۵۹۰ مسجد در استان تهران برگزار شد که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد بیشتر بوده است.

عضو ارشد شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بیان داشت: : در این جلسه همچنین به همایش «نوآوری و احتهاد از دیدگاه آیت‌الله امام خامنه‌ای» که دربیروت و در خصوص گفتمان رهبر معظم انقلاب و سخنرانی سید حسن نصرالله برگزار شده بود، پرداخته شد.

حجت‌الاسلام سالک در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص موضوعات مطرح در نشست شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: در این نشست مباحث مربوط به موضوع “انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ” نیز بحث و بررسی صورت گرفت، لذا مقرر شد نشست‌های جامعتین ادامه پیدا کرده و با تشکیل گروه ۷ نفره که کمیته سه نفره رئیس جمهور محترم نیز جزو آن است، کارها ادامه پیدا کند.

وی گفت: ماموریت این کمیته ۷ نفره ۱- سیاست‌گذاری برای حرکت اصولگرایان، ۲- هدایت آنها و ۳- داوری برای حل اختلافات احتمالی در میان اصولگرایان است که همه اینها بر مبنای منشور اصولگرایی خواهد بود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: حضرت آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله محمد یزدی نیز نظرشان بر همین است که این گروه ۷ نفره با این ماموریت کار خود را ادامه دهند.

سالک افزود: جامعه روحانیت مبارز تاکید بسیاری بر حفظ وحدت اصولگرایان و پیروان ولایت در حول محور رهبر معظم انقلاب حضرت ‌آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دارند. بنابراین باید مجموع اصولگرایان از پرداختن به مواردی که موجب افتراق و جدایی می‌شود باید پرهیز کنند چرا که اصلاح‌طلبان و برخی جریانات دیگر در پی ایجاد اختلاف و جدایی در میان اصولگرایان هستند که ما بای با حفظ هوشیاری از بیان مطالب و اظهارنظرهای تفرقه‌انگیز بپرهیزیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر