6

آزارجنسی نوجوان ۱۶ ساله در قبال مطالبه ۳۰ میلیون تومان

  • کد خبر : 301
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۳

سه مرد شرور که متهم هستند پسر نوجوان ۱۶‌ساله‌ای را مورد آزار قرار داده و باعث فرار او از خانه شده‌اند، وقتی قصد داشتند از پدر او اخاذی کنند، دستگیر شدند. هر چند در ابتدا پسر نوجوان قصد نداشت اتفاق تلخی را که برایش رخ داده است برای خانواده‌اش تعریف کند، وقتی سه متعرض از […]

سه مرد شرور که متهم هستند پسر نوجوان ۱۶‌ساله‌ای را مورد آزار قرار داده و باعث فرار او از خانه شده‌اند، وقتی قصد داشتند از پدر او اخاذی کنند، دستگیر شدند. هر چند در ابتدا پسر نوجوان قصد نداشت اتفاق تلخی را که برایش رخ داده است برای خانواده‌اش تعریف کند، وقتی سه متعرض از پدر او ۳۰ میلیون تومان پول خواستند، ماجرا فاش شد.

افق – شرق :یک هفته پیش مردی به پلیس مراجعه و درخواست کمک کرد. او گفت سه مرد جوان پسرم را ربوده و مورد آزار قرار داده‌اند و برای اینکه فیلم اذیت و آزار پسرم را منتشر نکنند از من ۳۰ میلیون تومان خواسته‌اند. با ثبت این شکایت، تحقیقات آغاز و پلیس متوجه شد سه مرد جوانی که از آنها شکایت شده است چندین فقره سابقه در زمینه اخاذی و زورگیری دارند. با توجه به اطلاعات به دست آمده سه متهم بازداشت شدند.

پس از آن پدر قربانی در جریان تحقیقات گفت: «مدتی است پسرم به شدت ناراحت است و اوایل در این‌باره توضیحی نمی‌داد. او آنقدر منزوی شده که حتی حاضر نیست در جمع خانواده باشد و ما را ترک کرده است. من و همسرم نمی‌دانستیم او چرا چنین رفتاری می‌کند تا اینکه مردی ناشناس با من تماس گرفت و گفت پسرم را مورد آزار جنسی قرار داده و فیلمبرداری کرده و برای اینکه فیلم را در میان مردم پخش نکند باید ۳۰ میلیون تومان به او پول بدهم. وقتی موضوع را از پسرم پرسیدم او تایید کرد. آنقدر عصبی بود که نمی‌توانست درست صحبت کند اما با ناراحتی به من گفت این اتفاق افتاده است. بعد از این ماجرا پسرم خانه را ترک کرد و دیگر نیامد. او به شدت دچار افسردگی است.»

در ادامه تحقیقات به دستور بازپرس خانه سه متهم مورد بازرسی قرار گرفت و فیلم تعرض به پسر نوجوان فاش شد. سپس متهمان به جرم‌شان اقرار کردند. با این حال، پلیس به این اعتراف بسنده نکرد و فیلم را مورد بررسی قرار داد.

در گزارش پلیس درباره محتوای این سی‌دی آمده است سه مرد جوان از لحظه‌ای که پسر نوجوان را ربودند از او فیلمبرداری کردند.

آنها حتی از چند مورد اخاذی خود نیز فیلمبرداری کرده‌اند. آن طور که سه مرد جوان توضیح داده‌اند و فیلم آن نیز وجود دارد آنها پسر نوجوان را از روی موتوسیکلت پایین کشیدند و با توجه به اینکه همگی زیبایی اندام کار می‌کنند و درشت هیکل هستند پسرک نتوانست در برابر آنها مقاومت کند. متهمان در ادامه، قربانی را به خانه‌ای بردند و مورد آزار قرار دادند و از تمام رفتاری‌های شنیعی که با این نوجوان داشتند، تصویر گرفتند.

بعد از بازجویی اولیه پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و دو نفر از آنها در برابر هیات قضات شعبه ۷۷ به ریاست قاضی ساعی، بار دیگر به جرم‌شان اعتراف کردند و گفتند: «ما فکر نمی‌کردیم پدر این پسر به پلیس شکایت کند چون وقتی پسرش را تهدید کردیم حرف ما را جدی گرفت.»

با توجه به این اعتراف‌ها هیات قضات، بازپرسی را به پایان رساندند و دستور تعیین وکیل برای هر سه متهم را صادر کردند تا بعد از آماده شدن پرونده سه مرد جوان محاکمه شوند. این در حالی است که پدر پسر مورد آزار قرارگرفته روز گذشته در دادگاه حاضر شد و خطاب به قضات گفت پسرش به شدت دچار افسردگی شده است و بعد از علنی شدن این موضوع دیگر به خانه نمی‌آید و حاضر نیست در دادگاه حاضر شود و حتی شکایت کند.

بنابر این گزارش، با وجود اینکه خود قربانی اقدام به طرح شکایت نکرده، هیات قضات با این استدلال قانونی که جرم تجاوز به عنف به شاکی خصوصی نیاز ندارد این پرونده را مورد رسیدگی قرار می‌دهند و امیدوارند پسر نوجوان نیز در جلسه‌های دادگاه حضور یابد. همچنین قاضی ساعی دستور داده محتویات سی‌دی به دست‌آمده نیز توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد و گزارش آن به دادگاه تحویل داده شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=301

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر