4

این رئیس جمهور در ظاهر مطیع رهبری بود اما … + تصاویر

  • کد خبر : 3124
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۵

برش های عبرت آموز: در دشت عباس (یکی از مناطق دفاع مقدس) تعدادی از تانکهای ما خراب شده بود به همراه بنی صدر به آنجا رفتیم.یکی از افسران گفت: این تانک ها را نمی توانیم تعمیر کنیم.بنی صدر متلک وار به من گفت: “بگوئید تعهد رجائی بیاید این تانکها را تعمیر کند”. زخم زبان می […]

برش های عبرت آموز:
در دشت عباس (یکی از مناطق دفاع مقدس) تعدادی از تانکهای ما خراب شده بود به همراه بنی صدر به آنجا رفتیم.یکی از افسران گفت: این تانک ها را نمی توانیم تعمیر کنیم.بنی صدر متلک وار به من گفت: “بگوئید تعهد رجائی بیاید این تانکها را تعمیر کند”. زخم زبان می زد، روحش مملو و پر بود از تنفر نسبت به نیروهای اصیل انقلاب. / بنی صدر در یک شگرد تبلیغاتی سعی کرد که محبوبیت حضرت امام را به نفع خود مصادره کند، تلویزیون بنی صدر را در حالی نشان داد که برای دیدار حضرت امام می رود ، خبرنگار از او پرسید: “آیا برای ریاست جمهوری ثبت نام می کنید؟” وی پاسخ داد: “هنوز معلوم نیست.” بنی صدر وارد بیت حضرت امام در جماران شد، پس از خروج از بیت حضرت امام همان خبرنگار پرسید: “آیا برای ثبت نام تصمیم گرفته اید؟” و بنی صدر در پاسخ گفت: “آری، قطعاً ثبت نام خواهم کرد!” / از بنی صدر پرسیدم ؛ آقای بنی صدر چه تضمینی وجود دارد که امروز کاندیدای ریاست جمهوری هستید و اگر رای آوردید به” سلطان ابوالحسن خان اول” تبدیل نشوید؟ بنی صدر به من گفت در آنصورت امثال هادی غفاری هستند که مردم را جمع کنند و آن وقت باید گفت سلطان ابوالحسن خان فرار کرد…

آیت الله نصرت الله بنی صدر؛ پدر ابولحسن

آیت الله بنی صدر

بنی‌صدر در ۱۷ شهریور ماه ۱۳۵۹ و در حالی که کمتر از ۷ ماه از انتخاب او به ریاست جمهوری می گذشت، در یکی از سخنرانی‌های عمومی خویش : «امام می‌گفت من همراه مردم هستم. من همان را می گویم که مردم می گویند. من همان را می خواهم که مردم می خواهند، آنها که خود را در خط امام (ره) می دانند بدانند که مشخصه خط امام (ره) احترام به خواست مردم است… خط اصلی امام (ره) خط وحدت است. وحدت مسلمان ها را با مرزبندی به هم نزنید و با به هم زدن وحدت، زمینه هجوم دشمنان را فراهم نیاورید.»

ابوالحسن بنی صدر در حال عیادت از مجروحین جنگی

بنی صدر

ابوالحسن بنی صدر در جمع مردم جنگزده جنوب کشور

بنی صدر

در میان رزمندگان… اولش مردم دوستش داشتند؛ اما این ملت با هیچ کس عقد اخوت نبسته است.

بنی صدر
در دشت عباس (یکی از مناطق دفاع مقدس) تعدادی از تانکهای ما خراب شده بود به همراه بنی صدر به آنجا رفتیم.یکی از افسران گفت: این تانک ها را نمی توانیم تعمیر کنیم.بنی صدر متلک وار به من گفت: “بگوئید تعهد رجائی بیاید این تانکها را تعمیر کند”. زخم زبان می زد، روحش مملو و پر بود از تنفر نسبت به نیروهای اصیل انقلاب.

بنی صدر

بنی صدر

پوستر تبلیغاتی ابوالحسن بنی صدر برای انتخابات ریاست جمهوری

بنی صدر

بنی صدر در یک شگرد تبلیغاتی سعی کرد که محبوبیت حضرت امام را به نفع خود مصادره کند، تلویزیون بنی صدر را در حالی نشان داد که برای دیدار حضرت امام می رود ، خبرنگار از او پرسید: “آیا برای ریاست جمهوری ثبت نام می کنید؟” وی پاسخ داد: “هنوز معلوم نیست.” بنی صدر وارد بیت حضرت امام در جماران شد، پس از خروج از بیت حضرت امام همان خبرنگار پرسید: “آیا برای ثبت نام تصمیم گرفته اید؟” و بنی صدر در پاسخ گفت: “آری، قطعاً ثبت نام خواهم کرد!”

خود را متدین جلوه می داد

بنی صدر

در ظاهر مطیع رهبری بود اما …

بنی صدر و امام خمینی(ره)

اما سرانجام:

ابوالحسن بنی صدر در حال سخنرانی در کنگره آمریکا

اردیبهشت ۱۳۷۰

بنی صدر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر