3

ارائه ریز مکالمات و اطلاعات سیم‌کارت مشترکان همراه اول توسط مراکز تلفن ثابت

  • کد خبر : 31878
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ - ۹:۱۹

مشترکان برای دریافت هرگونه سرویس می‌توانند فقط با در دست داشتن کارت ملی اقدام کنند و نیازی به سند سیم کارت نیست.

مدیر کل خدمات مشتریان همراه اول گفت: ‌ارائه ریز مکالمات و اطلاعات مربوط به pin و puk سیم‌کارت مشترکان همراه اول توسط مراکز تلفن ثابت انجام می‌شود.

علی حمیدی اظهار کرد: به غیر از ارائه سرویس ریز مکالمه و اطلاعات pin و puk، بقیه کارها از جمله تعویض سیم کارت و یا مواردی از این قبیل توسط دفاتر بخش خصوصی انجام می‌شود. هزینه دریافت ریزمکالمات توسط مشترکان برای هر صفحه ۵۰ تومان است و حتما باید مالک برای دریافت ریزمکالمات با کارت ملی خود اقدام کند.

مدیر کل خدمات مشتریان همراه اول گفت:‌ مشترکان برای دریافت هرگونه سرویس می‌توانند فقط با در دست داشتن کارت ملی اقدام کنند و نیازی به سند سیم کارت نیست.

حمیدی در ادامه اظهار کرد: تغییر آدرس مشترک سیم‌کارت دائمی و اعتباری ۱۵ هزار ریال تعرفه دارد که همه سهم دفاتر است و تغییر نام تلفن همراه دائمی، تغییرنام تلفن همراه اعتباری، تعویض سیم‌کارت مفقودی (دائمی و اعتباری) و تعویض سیم‌کارت سوخته هر کدام ۵۰ هزار ریال است.

وی ادامه داد: صدور قبض میان‌دوره تلفن همراه به تفکیک مبلغ رایگان است که سهم دفاتر ۵۰۰ ریال بوده و اپراتور در این رابطه سهمی ندارد.

ایسنا -او با بیان اینکه تعرفه انتقال وکالت به وکالت رایگان است افزود: در این مورد سهم دفاتر ۵ هزار ریال بوده و اپراتور سهمی ندارد و تعرفه پاسخ استعلام و صدور شناسنامه وکالتی هم ۵۰ هزار ریال است، سهم دفاتر ۲۵ هزار ریال و سهم اپراتور ۲۵ هزار ریال است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=31878

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر