3

راهبردهای تقویت گفتمان اصولگرایی

  • کد خبر : 3353
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۰ - ۸:۴۷

قائم مقام جمعیت ایثارگران گفت: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در حال بررسی راهبردهای تقویت گفتمان اصولگرایی است و کمیته‌های جمعیت ایثارگران در حال تدوین این راهبردها هستند. لطف الله فروزنده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه های جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس نهم گفت: جمعیت ایثارگران اصولی دارد که بر اساس آنها […]

قائم مقام جمعیت ایثارگران گفت: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در حال بررسی راهبردهای تقویت گفتمان اصولگرایی است و کمیته‌های جمعیت ایثارگران در حال تدوین این راهبردها هستند.

لطف الله فروزنده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه های جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس نهم گفت: جمعیت ایثارگران اصولی دارد که بر اساس آنها حرکت می کند و معتقدیم موضوع که در انتخابات پیش رو بسیار مهم است تقویت گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ما باید شاخص های گفتمان انقلاب اسلامی را روشن و تبیین کنیم و بر همین اساس معتقد هستیم قاطبه مردم هم به دنبال تقویت بیشتر این  گفتمان هستند.

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه سازوکارهایی که انتخاب می کنیم باید در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی باشد، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی یعنی اینکه سهم خواهی در انتخابات انجام نگیرد، عدالت محوری دنبال شود و یک  مجلس پاک و مردمی  شکل بگیرد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با بیان اینکه افراد کارآمدی که توانمندیهای لازم را دارند ولو اینکه وابستگی به حزب خاصی نداشته باشند باید بتوانند در انتخابات شرکت کنند و مجلس کارآمد تشکیل دهند، افزود: دغدغه و هدف اصلی مجلس باید این باشد که در حوزه قانونگذاری و نظارت بر قانون، شاخص های گفتمان اصولگرایی را دنبال کنند.

فروزنده تاکید کرد: تا راهبردها را به صورت روشن تبیین نکنیم، نمی توانیم به یک مدل روشن دست پیدا کنیم، اول باید مشخص شود ما چه هدفی داریم اگر هدف گفتمان انقلاب اسلامی است، باید مشخص شود چه راهبردی برای رسیدن به هدف داریم و باید بر اساس آن راهبرد، مدلی را طراحی کنیم.

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در حال بررسی راهبردهای تقویت گفتمان اصولگرایی است و کمیته های جمعیت ایثارگران در حال تدوین این راهبردها هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر