1

مرگ سه کودک در برنامه «خاله شادونه»

  • کد خبر : 33637
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۹:۴۸

سه کودک خرم‌دره‌ای در مراسمی که با اجرای «خاله شادونه» برگزار شد، جان باختند. این برنامه بعد‌ازظهر پنجشنبه در سالن سه‌هزار نفری شهدای شهرستان خرم‌دره و با اجرای «ملیکا زارعی» برگزار شد.

«رحیم نوری‌پور»، فرماندار خرم‌دره گفت: این حادثه بر اثر ازدحام کودکان برای خروج از محل اجرای مراسمی با اجرای خاله شادونه رخ داد که باعث کشته شدن سه کودک در محل حادثه شد و این در حالی است که برای اجرای چنین برنامه‌ای هیچ‌گونه هماهنگی با فرمانداری شهرستان صورت نگرفته بود.

وی با بیان اینکه سالن برگزاری این برنامه ظرفیت سه‌هزارنفر را داشت، اما بیش از چهارهزارنفر برای دیدن برنامه مذکور به سالن شهدای خرم‌دره آمده بودند، افزود: متاسفانه ازدحامی که در هنگام خروج از در‌های سالن شهدای خرم‌دره به وجود آمد، باعث کشته شدن یک دختر و یک پسر هفت ساله شد و یک کودک نیز بر اثر این ازدحام به حالت اغما فرو رفت و پنج کودک دیگر زخمی شدند. بنا بر این گزارش یکی از این کودکان بامداد دیروز جان باخت.

علی‌اکبر ذاکری – تهیه‌کننده برنامه خاله شادونه – گفت: این مراسم از جمله برنامه‌هایی بود که ربطی به صداوسیما نداشت و یک شرکت خصوصی با مجری برنامه تماس گرفته بود و ازدحام جمعیت و کم‌بودن فضا، منجر به مرگ سه کودک شد.

او افزود: این سالن برای برگزاری مراسم مورد نظر، فضای کافی داشته و به دلیل اینکه دو در خروجی برای خارج شدن کودکان وجود نداشته، این اتفاق افتاده است. این تهیه‌کننده تلویزیون خاطرنشان کرد: اتفاقی که افتاد، اصلا ربطی به برنامه «خاله شادونه» و صداوسیما ندارد این مراسم خارج از صداوسیما برگزار شده که حتی بدون هماهنگی با تهیه‌کننده و خود صداوسیما بوده است.

او گفت: ظاهرا برگزارکننده‌های این‌گونه برنامه‌ها به دلیل درآمد بیشتر از مکان‌هایی استفاده می‌کنند که ظرفیت لازم را ندارند و باعث چنین اتفاقاتی می‌شوند که تاسف‌بار است. ذاکری در پایان گفت: به عقیده من مقصر اصلی این اتفاق، برگزارکننده این برنامه و خود نیروی انتظامی بوده که به دلیل ظرفیت کم سالن، نتوانسته‌اند جمعیت را کنترل کنند و منجر به چنین اتفاقی شده است.

به گزارش ایسنا،آخرین صحبتی که با خانم ملیکا زارعی (خاله شادونه) داشتم، گفت بعد از اتمام برنامه، این اتفاق افتاد که به دلیل درهای خروجی کم، نتوانستند جمعیت حاضر را کنترل کنند و موجب فوت سه کودک و زخمی شدن چند نفر دیگر شده است.

منبع:  ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33637

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر