3

احمدی مقدم: ما وظیفه داریم دشمن را رصد کنیم

  • کد خبر : 34041
  • ۲۳ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۵

احمدی‌مقدم اظهار داشت: ما به عنوان یک دستگاه امنیتی وظیفه داریم که دشمن را رصد و آنها را از انجام اقدامات مجرمانه خود محروم کنیم.

به گزارش افق سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در  کنگره کشف و آنالیز مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  با استفاده از توانمندی‌های علمی و پژوهشی کشور ما می‌توانیم نیازهای خود را در زمینه آشکارسازها از بین ببریم و از این طریق امکان شناسایی مواد مخدر در انواع محموله‌ها را پدید آوریم.

احمدی‌مقدم افزود: خوشبختانه ظرفیت بسیار مناسبی در کشور ایجاد شده و باعث شده تا تجزیه مواد افیونی توسط دانشمندان کشور صورت گیرد. ما به دنبال طرح‌های بهینه و حرکت در لبه تکنولوژی‌ جهان هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر ترور دانشمندان ایرانی و سیاست‌های پلیس در مبارزه با این نوع حرکت‌ها گفت: دشمن با ترور دانشمندان ایرانی هدفی خیالی را پیگیری می‌کند، جهاد علمی هم اکنون در کشور شکل گرفته و پایه‌های قدرت را در ایران بنا نهاده است. دشمن باید بداند که با حذف دانشمندان هسته‌ای کشور نمی‌تواند مسیر علمی ایران را متوقف کند بلکه دانشمندان کشور را ترغیب خواهد کرد تا بیش از پیش در عرصه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: دشمن با ایجاد واهمه در بین دانشمندان ایران به دنبال ایجاد فضایی برای خروج آنها از کشور است. بیگانگان با فشار و تطمیع می‌خواهند حرکت علمی ایران را با بحران روبه‌رو سازند.

احمدی‌مقدم ادامه داد: ما به عنوان یک دستگاه امنیتی وظیفه داریم که دشمن را رصد و آنها را از انجام اقدامات مجرمانه خود محروم کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون تمام دستگاه‌های امنیتی زیر نظر وزارت اطلاعات در حال پیگیری پرونده اخیر هستند تا با شناسایی قاتلان و کشف شبکه‌های پشتیبان طرح‌ریزی‌ کننده عدالت را به اجرا بگذارند.

احمدی‌مقدم در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا پلیس موافق افزایش دوربین‌های نظارتی در سطح شهر هست یا خیر؟ گفت: یک نگرانی در این زمینه وجود داشت که با این دوربین‌ها رفتار شهروندان کنترل خواهد شد اما خوشبختانه امروز تمام مردم به این مطالبه اجتماعی رسیده‌اند تا از طریق دوربین‌ها امنیت را برای خود حفظ کنند.

فرمانده ناجا بیان داشت: هم اکنون تعداد دوربین‌های نصب شده توسط مراکز خصوصی و مغازه‌ها ۱۰ برابر دوربین‌هایی است که دستگاه‌های مختلف در سطح شهر نصب کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34041

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر