6

تمام ملت تلاش می کنند مسرت خاطر رهبری را فراهم کنند

  • کد خبر : 34053
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۲

وی افزود: ملت، مدیران و سیاستمداران ما در خدمت رهبری و منویات رهبری هستند و تلاش می کنند سبب مسرت خاطر ایشان را فراهم کنند.

به گزارش افق آیت‌الله عباس واعظ طبسی در نخستین روز از سال نو در جوار بارگاه منور رضوی پیش از آغاز سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهد اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع استقبال مردم از رهبر نگرشی است که به رهبری و ولایت وجود دارد و مردم با اعتقادی راسخ در این مراسم به صورت خودجوش شرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: مردم با عشق و علاقه نسبت به ولایت فقیه و مولا و مقتدای خود در استقبال شرکت کردند تا تجدید بیعتی با ولایت فقیه داشته باشند.

وی اظهار داشت: امروز نیز اعلام می کنیم با همان انسجام ، وحدت نظر و هماهنگی در سالی که با عنوان جهاد اقتصادی نامگذاری شده از همه روش ها و مساعی خود برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب استفاده کرده و از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: ملت، مدیران و سیاستمداران ما در خدمت رهبری و منویات رهبری هستند و تلاش می کنند سبب مسرت خاطر ایشان را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی افزود : حضور مردم ولایتمدار ما در عرصه نمایش های سیاسی کشور از جمله محکوم کردن جریان فتنه مراتب پایبندی و رابطه عاطفی عمیق آنان را با مقام معظم رهبری به نمایش گذاشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34053

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر