3

مشتاق دیدن سمند بودیم

  • کد خبر : 35630
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۴

در اولین نمایشگاه تخصصی ایران که با حضور بیش از ۵۰ شرکت تولیدی و صنعتی در جمهوری داغستان برگزار شد، گروه صنعتی ایران خودرو سه مدل از خودرو ملی خود سمند را به نمایش گذاشت.

 

با توجه به سهولت دسترسی به مکان نمایشگاه، مردم و مدیران صنعتی جمهوری داغستان، از این نمایشگاه به خوبی  استقبال کردند، که دراین میان غرفه ایران خودرو در میان دیگر غرفه ها از استقبال بیشتری برخودار بود. لذا این فرصت پیش  آمد تا با دیدار کنندگان از غرفه ایران خودرو گفت وگویی انجام گیرد.


مشتاق دیدن سمند بودم


سامور جبرئیل مدیر بانکی جمهوری داغستان در حالی که سورن را مورد بازید قرار می داد گفت:با توجه به شناخت قبلی از محصولات ایران خودرو در جمهوری های همجوار، مشتاق بودم این خودروها را از نزدیک  ببنیم .


وی ادامه داد: یکی از نکاتی مثبتی که باید به آن اشاره کرد، ظاهر زیبا و عالی محصولات ایران خودرو است که در حال حاضر مورد توجه قرار گرفته است


این مدیر بانکی با تاکید بر این که قدرت خرید مردم در داغستان پایین است و برندهای معروف خارجی هم در این بازار حضور دارند، خواهان بهره گیری از روش های ویژه فروش به منظور عرضه محصولات ایران خودرو در بازار کشورش شد.


وی محصولات ایران خودرو را در مقایسه با خودروهای مشابه سایر شرکت ها، مناسب و بهتر دانست و اظهار امیدواری کرد، در آینده نزدیک، شاهد عرضه این خودروها باشد.


آینده درخشان صنعت خودروی ایران


علی خزریف استاد دانشگاه دولتی داغستان در این بازید گفت: با توجه به مسافرت هایی که به ایران داشتم، شناخت نسبی از محصولات ایران خودرو پیدا کرده ام.


وی ادامه داد: محصول جدید ایران خودرو، یعنی سمند سورن بسیار با کیفیت و توان رقابت با خودروهای خارجی را دارد.


این استاد دانشگاه اظهار عقیده کرد؛ خودروسازی ایران، بخصوص ایران خودرو با توجه به نیروهای متخصص و فنی، آینده درخشانی دارد.


وی قیمت را مهم ترین موضوع در بازار عنوان کرد و خواستار توجه شرکت های خودروساز به این مقوله در بازار کشورش شد.


خدمات پس از فروش امتیاز بزرگی است


نوری محمد زاده، رئیس کرسی زبان فارسی در دانشگاه داغستان از دیگر دیدارکنندگان غرفه ایران خودرو بود که به خدمات پس از فروش اشاره کرد و آن را امتیاز مهمی برای خودروسازان دانست که اگر از آن، سربلند بیرون بیایند شرایط را به نفع خود تغییر خواهند داد.


این استاد دانشگاه به تبلیغات نیز اشاره کرد و گفت:در جهان رقابتی امروز، اگر محصولی با تبلیغات و اطلاع رسانی خوب عرضه شود، با استقبال مردم و مشتریان روبرو خواهد شد.


منتظر محصولات ایران خودرو هستیم


رمضان که همرا با دوستان خود از نمایشگاه دیدن کرد، تنوع رنگ محصولات ایران خودرو را پسندید و گفت: تاکنون موفق نشده ام از نزدیک محصولات ایران خودرو را ببینم، ولی به نظر می رسد این خودروها در بازار موفق خواهند بود.


این بازدیدکننده که از شهر دربند به این نمایشگاه آمده، اظهار امیدواری کرد که روزی شاهد تردد محصولات ایران خودرو در داغستان باشد.


در میان دیدار کنندگان از این نمایشگاه، خانم سمیه نیز سری به غرفه ایران خودرو زد و در صحبتی کوتاه ضمن انتقاد از عدم اطلاع رسانی کافی در مورد نمایشگاه گفت: می دانم در بعضی از جمهورهای روسیه محصولات ایران خودرو عرضه می شود.


لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر