4

فرماندار سابق شیراز به دادگاه کیفری تهران احضار شد

  • کد خبر : 37944
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۳

افق نیوز:(ofoghnews.ir) در پی شکایت فردی که به شکایت پانصد شیرازی در بازداشت به سر می‌برد، فرماندار سابق شیراز به دادگاه کیفری تهران احضار شد. حسین قاسمی فرماندار سابق شیراز در پی شکایت فردی که گفته می‌شود با نزدیک شدن به برخی مقامات استان فارس و سو استفاده از حسن نیت آنها اقدام به تصرف صدها هزار متر مربع از […]

افق نیوز:(ofoghnews.ir) در پی شکایت فردی که به شکایت پانصد شیرازی در بازداشت به سر می‌برد، فرماندار سابق شیراز به دادگاه کیفری تهران احضار شد.

حسین قاسمی فرماندار سابق شیراز در پی شکایت فردی که گفته می‌شود با نزدیک شدن به برخی مقامات استان فارس و سو استفاده از حسن نیت آنها اقدام به تصرف صدها هزار متر مربع از زمین های منابع ملی کرده است که وی هم‌اکنون با شکایت بیش از پانصدنفر از مردم شیراز به اتهام کلاهبرداری و فروش اموال نامشروع در بازداشت به سر می برد به شعبه ۷۸ دادگاه کیفری استان تهران احضار شد.

احضار قاسمی به دادگاه در حالی است که رسانه‌ها علت برکناری وی از فرمانداری شیراز را اقدامات روشنگرانه وی در مقابل زمین‌خواری‌های فردی به نام الخوری توسط جریان انحرافی اعلام کرده بودند.

به گزارش فارس، درباره فرد شاکی شنیده شده که وی از زمین‌خواران مشهور شیرازی است که در متن شکایت از قاسمی فرماندار سابق شیراز مدعی شده  که حسین قاسمی نسبت دروغ زمین‌خواری به وی داده است.

گفته می‌شود، “ن” از زمین خواران معرف شیرازی، طی دادنامه های شماره۸۵-۳۸۴ مورخ ۲۳ اردیبهشت ۸۵، دادنامه شماره ۸۷۰۹۹۷۷۱۱۹۴۰۰۹۶۴ مورخ ۱۴ آذرماه۸۷ و دادنامه شماره۸۸۰۹۹۷۷۱۱۹۲۰۱۱۳۹ مورخ ۲۳شهریور۸۸ و دادنامه۹۱۰۹۹۷۷۵۲۵۵۳۰۰۶۱۸ مورخ پنج تیرماه سال۹۱ محکوم به تصرف و بازگشت بیش از هفتصدهزار متر مربع اراضی ملی شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37944

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر