4

عسگری در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان – مالزی ، نایب قهرمان جهان شد

  • کد خبر : 3985
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۶

روز نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان که به میزبانی پنانگ مالزی آغاز شده است با نایب قهرمانی وزنه بردار کشورمان در دسته ۵۶ کیلوگرم به پایان رسید. در رقابت‌های این دسته که با حضور ۱۱ وزنه‌بردار در گروه A برگزار می‌شود، مجید عسگری از ایران در حرکت اول حرکات یکضرب وزنه ۱۱۶ کیلوگرمی را […]

روز نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان که به میزبانی پنانگ مالزی آغاز شده است با نایب قهرمانی وزنه بردار کشورمان در دسته ۵۶ کیلوگرم به پایان رسید.

در رقابت‌های این دسته که با حضور ۱۱ وزنه‌بردار در گروه A برگزار می‌شود، مجید عسگری از ایران در حرکت اول حرکات یکضرب وزنه ۱۱۶ کیلوگرمی را مهار کرد، عسگری برای حرکت دومش درخواست وزنه ۱۲۱ کیلوگرمی را کرد که موفق شد این وزنه را نیز بالای سر ببرد. در نهایت عسگری در حرکت سوم با مهار وزنه ۱۲۳ کیلوگرمی به مدال نقره حرکات یکضرب دست یافت.

در این رقابت فابین لی با مهار وزنه ۱۲۴ کیلوگرمی در حرکت سوم به مدال طلا رسید و توان تاچکیم از ویتنام نیز با مهار وزنه ۱۲۰ کیلوگرمی به مدال برنز رسید.

در حرکات دوضرب نیز عسگری ابتدا وزنه ۱۴۶ کیلوگرمی را روی سر برد. وی در حرکت دوم نیز وزنه ۱۵۰ کیلوگرمی را بالای سر برد و برای حرکت سوم پیشنهاد وزنه ۱۵۵ کیلوگرمی را داد که متأسفانه در مهار این وزنه ناکام ماند تا در حرکات دو ضرب به مقام چهارمی جهان رسیده و از کسب مدال بازبماند.

در حرکات دوضرب چول اوم یان از کره شمالی با مهار وزنه ۱۵۶ کیلوگرمی قهرمان شد و توان تاچکیم از ویتنام و فابین لی از چین با مهار وزنه‌‌های ۱۵۳ و ۱۵۱ به ترتیب دوم و سوم شدند.

در مجموع حرکات نیز فابین لی از چین با مجموع ۲۷۵ به عنوان قهرمانی جهان رسید، مجید عسگری از کشورمان با مجموع ۲۷۳ نایب قهرمان جهان شد و وزنه‌بردار ویتنامی در جایگاه سوم ایستاد.
قبل از آغاز رقابت‌های این وزن نام عسگری با رکورد ورودی ۲۶۵ کیلوگرم پایین‌تر از وزنه‌بردارانی از ویتنام و چین قرار داشت که ۲۷۰ برای آنها به ثبت رسیده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3985

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر