5

محدودیت های ترافیکی تهران در سالگرد رحلت امام (ره)

  • کد خبر : 403
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۷

رئیس پلیس راه استان تهران و البرزبا بیان این مطلب افزود: از صبح روز جمعه ۱۳ خرداد ، تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۴ خرداد تردد کامیون و وسایل نقلیه سنگین در محور قدیم تهران – قم ممنوع است و در روز برگزاری مراسم هم تمام ورودی هایی که به محدوده حرم امام خمینی در […]

رئیس پلیس راه استان تهران و البرزبا بیان این مطلب افزود: از صبح روز جمعه ۱۳ خرداد ، تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۴ خرداد تردد کامیون و وسایل نقلیه سنگین در محور قدیم تهران – قم ممنوع است و در روز برگزاری مراسم هم تمام ورودی هایی که به محدوده حرم امام خمینی در آزاد راه تهران – قم منتهی می شود بسته است.

سرهنگ همایون شریفی افزود : از ساعت ۲۴ روز ۱۳ خرداد هم آزاد راه تهران – قم در مسیر جنوب به شمال، از محدوده پل حسن آباد تا پل شهید کاظمی در این آزاد راه مسدود می شود و رانندگانی که قصد تردد به سمت تهران را دارند می توانند از جاده قدیم قم – تهران استفاده کنند .

او گفت: از ساعت ۸ صبح روز جمعه در شهرستانهای اسلامشهر و رباط کریم هم محدودیت های ترافیکی اجرا خواهد شد و از میدان های امام خمینی رباط کریم و قائم اسلامشهر تردد کامیون ها و وسائل نقلیه سنگین به سمت تهران ممنوع خواهد بود .

رئیس پلیس راه تهران و البرز افزود : در روزهای تعطیل هم تردد موتور سیکلت در آزاد راهها و بزرگراهها و جاده های اصلی ممنوع بوده و پلیس راه از تردد آنان جلوگیری خواهد کرد.

وی گفت: در روز ۱۴ خرداد هموطنانی که قصد رفتن به فرودگاه امام خمینی (ره) را دارند ، از جاده قدیم تهران – قم استفاده کنند.

سرهنگ شریفی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر