3

شرایط هیئت علمی دانشگاه آزاد و موسسات غیرانتفاعی برای مصاحبه در کنکور دکتری

  • کد خبر : 421
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۲

بر اساس اعلام سازمان سنجش برنامه زمانی مراجعه و مدارک مورد نیاز معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته‌های امتحانی برای شرکت در مراحل انجام مصاحبه اعلام شده است. افق – مهر:داوطلبانی که با توجه به کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۹۰ در یک و یا چند کد رشته محل تحصیلی از رشته امتحانی ذیربط در ردیف معرفی ‌شدگان […]

بر اساس اعلام سازمان سنجش برنامه زمانی مراجعه و مدارک مورد نیاز معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته‌های امتحانی برای شرکت در مراحل انجام مصاحبه اعلام شده است.

افق – مهر:داوطلبانی که با توجه به کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۹۰ در یک و یا چند کد رشته محل تحصیلی از رشته امتحانی ذیربط در ردیف معرفی ‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه قرار گرفته‌اند، می توانند بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، عمل کنند.

داوطلبان باید با دردست داشتن مدارک اعلام شده در اطلاعیه برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل پذیرش به نشانی مشخص شده در جداول مربوط مراجعه کنند عدم مراجعه برای شرکت در مراحل ذکر شده به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در کد رشته محل یا رشته محلهای انتخابی مربوط تلقی می شود.

پرداخت هزینه ۲۵ هزار تومانی برای هر بار مصاحبه آزمون دکتری

داوطلبانی که اسامی آنان در سایت سازمان سنجش به عنوان معرفی شده یک و یا چند کد رشته محل از رشته امتحانی مربوط درج شده، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه برای هریک از کد رشته محلها مبلغ ۲۵۰ هزار ریال معادل ۲۵ هزار تومان به شماره حساب مشخص شده واریز و اصل فیش واریز شده را به همراه مدارک مورد نیاز به همراه داشته باشند و آن را هنگام شرکت در مصاحبه به مسئول مربوطه تحویل دهند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، به هنگام گزینش نهایی در هر کدرشته محلهای اعلام شده برای داوطلب، افرادی شرکت داده خواهند شد که نمره مصاحبه آنان توسط موسسه ذیربط به سازمان اعلام شود.

داوطلبان باید در مهلت مقرر برای مصاحبه شرکت کنند

به داوطلبان توصیه می شود که در مهلت مقرر تعیین شده به محل موسسه مربوطه مراجعه کنند چرا که پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه و یا آزمون اختصاصی هیچگونه تقاضایی قابل پذیرش نیست.

ممنوعیت شرکت در آزمون ۹۱ برای پذیرفته شدگان نهایی سال ۹۰

داوطلبانی که پس از گزینش نهایی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی دوره دکتری سال ۹۰ اعم از دوره های روزانه، شبانه، پیام نور، غیر انتفاعی و یا بین الملل قرار گیرند، مجاز به شرکت در آزمون دکتری سال ۹۱ نخواهند بود.

کارنامه تفصیلی آزمون دکتری سال ۹۰ در اواخر خردادماه بر روی سایت سازمان قرار می گیرد و داوطلبان چنانچه در خصوص نتایج آزمون هرگونه سئوالی داشته باشند پس از دریافت کارنامه تفصیلی می توانند منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی با سازمان مکاتبه کنند و به مراجعات حضوری و مکاتباتی که قبل از انتشار کارنامه تفضیلی و به طرق دیگر واصل شود پاسخ داده نخواهد شد.

مدارک مورد نیاز معرفی‌شدگان برای انجام مراحل مصاحبه

داوطلبانی که جزء معرفی شدگان برای انجام مصاحبه هستند باید مدارک مورد نیاز از جمله اصل مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد، اصل مدرک کارشناسی یا اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک، اصل شناسنامه و یا کارت ملی، مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه، اصل گواهی مبنی بر عضویت در هیئت علمی رسمی و یا پیمانی وزارت متبوع با تایید بالاترین مقام مسئول، مدرک نشانگر وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان، اصل گواهی شرکت در آزمون‌های ملی و بین‌المللی زبان و مشخص بودن نمره اخذ شده را همراه خود داشته باشند.

شرایط هیئت علمی دانشگاه آزاد و موسسات غیرانتفاعی برای مصاحبه در کنکور دکتری

بر اساس اعلام سازمان سنجش گروهی از معرفی شدگانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته هستند باید اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه کنند. همچنین مربیان رسمی (آزمایشی و قطعی) دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم و مربیان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به دستگاه‌های اجرایی، غیردولتی غیرانتفاعی و آزاد اسلامی درصورتی که مراتب عضویت آنها در هیئت علمی توسط هیئت مرکزی و یا هیئت ممیزه منصوب وزارت علوم انجام شده باشد، با حداقل سه سال سابقه کار به عنوان هیئت علمی می‌توانند از سهمیه مربوط در دوره‌های دکتری داخل بهره‌مند شوند.

برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی علاوه بر مدارک لازم برای مصاحبه و همچنین در خصوص ساعت و زمان حضور در مصاحبه اطلاع رسانی لازم را در سایت خود مشخص کرده اند که داوطلبان باید با مراجعه به سایت اینترنتی دانشگاهها از جزئیات زمان بندی و مدارک مورد نیاز مطلع شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=421

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر