3

“احسان حدادی:هدفم از حضور در این فستیوال پیدا کردن یک مربی خوب است

  • کد خبر : 42240
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۸

در حال حاضر تمامی ورزشکاران دوومیدانی‌کار در افت بدنی قرار دارند. هدف از برگزاری مسابقه، ارزیابی تکنیک ورزشکاران است که این امر هم در صورت لزوم محقق می‌شود.

افق(ofoghnews.ir): نایب قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن با بیان اینکه حضورش در فستیوال آمریکا قطعی است، گفت: هدفم از حضور در فستیوال کالیفرنیا آمریکا پیدا کردن یک مربی خوب است.

احسان حدادی در خصوص سفرش به آمریکا برای حضور در فستیوال پرتاب‌ها تصریح کرد: حضورم در این فستیوال قطعی شده و سه‌شنبه هفته جاری برای شرکت در این مراسم راهی کالیفرنیا آمریکا می‌شوم. اکثر مربیان خوب دنیا در این برنامه حضور خواهند داشت و در آنجا تکنیک‌های ورزشکاران پرتاب دیسک را آنالیز خواهند کرد. ضمن اینکه احتمالا مسابقه‌ای هم در کنار فستیوال کالیفرنیا برگزار می‎‌شود.

“هدفم از حضور در این فستیوال پیدا کردن یک مربی خوب است”، وی با بیان این جمله افزود: همیشه پس از بازی‌های المپیک، مربیان ورزشکاران تغییر می‌کنند. هر پرتابگری که بخواهد مربی‌اش را عوض کند، در این برنامه حضور پیدا کرده و با یک مربی جدید وارد مذاکره می‌شود. پرتابگر و مربی در صورت توافق با هم، حدود یک هفته در آنجا تمرین می‌کنند و وقتی که دیدند، می‌توانند با هم کار کنند، همانجا توافقات نهایی را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه اگر نیاز باشد مسابقات برگزار می‌شود، تاکید کرد: در حال حاضر تمامی ورزشکاران دوومیدانی‌کار در افت بدنی قرار دارند. هدف از برگزاری مسابقه، ارزیابی تکنیک ورزشکاران است که این امر هم در صورت لزوم محقق می‌شود.

حدادی در پاسخ به این سوال که “آیا در حال حاضر مربی خاصی را مدنظر دارد؟”، گفت: دو مربی از بلاروس و اسلوونی با ارسال ایمیل‌هایی خواستار همکاری با من بودند اما در فستیوال آمریکا با یک مربی خوب یک هفته تا ۱۰ روز تمرین می‌کنم. هدفم از این کار پیدا کردن یک مربی در حد قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار مهر، فستیوال بزرگ پرتاب‌ها از ۱۵ تا ۱۹ مهر در کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود که در آن پرتاب‌گران مطرح جهان حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر