2

تجاوز دسته‌جمعی به یک دختر ۱۱ ساله مدرسه ای + تصویر

  • کد خبر : 4338
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۴

وطن امروز نوشت : ۲۸ شیطان آمریکایی، دختر ۱۱ ساله‌ای را به خلوتگاه سیاه کشانده و به صورت دسته‌جمعی وی را هدف نیت شوم خود قرار دادند. وقتی فیلم وحشتناک این اقدام بی‌رحمانه در مدرسه دخترک آمریکایی به نمایش درآمد پلیس کلیولند تگزاس وارد عمل شد. فیلم باورنکردنی روز سوم دسامبر سال ۲۰۱۰ میلادی – […]

حمله وحشیانه 28 شیطان به یک دختر + عکس

وطن امروز نوشت : ۲۸ شیطان آمریکایی، دختر ۱۱ ساله‌ای را به خلوتگاه سیاه کشانده و به صورت دسته‌جمعی وی را هدف نیت شوم خود قرار دادند. وقتی فیلم وحشتناک این اقدام بی‌رحمانه در مدرسه دخترک آمریکایی به نمایش درآمد پلیس کلیولند تگزاس وارد عمل شد.

فیلم باورنکردنی
روز سوم دسامبر سال ۲۰۱۰ میلادی – جمعه ۱۲ آذرماه سال ۸۹- مسؤولان مدرسه‌ای در کلیولند ایالت تگزاس فیلمی را دیدند که نمی‌خواستند صحنه‌های آن را باور کنند. دختر ۱۱ ساله دانش‌آموز به نام «جیمز ایوانز» در فیلم دیده می‌شد که وضعیت سختی داشت و مردان زیادی دیده می‌شدند که با بی‌اعتنایی به گریه‌های دختربچه به وی حمله می‌بردند. صحنه‌های ابتدایی فیلم در یک خانه نامرتب و متروکه بود، چهره برخی از مهاجمان که خیلی جوان بودند آشنا به نظر می‌رسیدند و از همکلاسی‌های جیمز نیز بین آنها دیده می‌شد. در صحنه‌های دیگری دیده می‌شد که دختربچه داخل یک تریلر است و مردان به وی تعرض می‌کنند، این فیلم به گونه‌ای بود که تصور می‌شد جیمز در ۲ روز جداگانه و در محل‌های متفاوت مورد تعرض قرار گرفته در حالی که داستان وحشتناک‌تر از این تصورات بود.

گزارش به پلیس
همان روز پلیس ایالت تگزاس در جریان این اقدام شیطانی و فیلم سیاه قرار گرفت، دختر ۱۱ ساله که تا آن زمان سکوت کرده بود و شاید می‌ترسید خانواده، دوستان و معلمانش در جریان سرنوشت هولناک وی قرار بگیرند، خیلی زود تحت حمایت پلیس قرار گرفت.

ماموران که می‌دیدند جیمز قصد ندارد واقعیت‌ها را بازگو کند به تحقیقات پیرامونی دست زدند و پی بردند فیلم صحنه اقدام شیطان ۲۸ مرد و پسر زمانی فاش شده که موبایلی در مراسم شکرگزاری پیدا شده و کسانی که با کنجکاوی به بازبینی محتویات آن پرداخته‌اند جیمز را در چنگال مردان بی‌رحم دیده‌اند. بازتاب ماجرای این تجاوز شهر کوچک کلیولند تگزاس را زیر سایه ترس فروبرد تا اینکه دادستان وارد عمل شد و دستور دستگیری متجاوزان آمریکایی را صادر کرد.

شکست سکوت
دختر ۱۱ ساله بلافاصله دور از مادر و خانواده‌‌اش نگهداری شد و پلیس برای جلوگیری از خودکشی جیمز، وی را تحت‌الحفظ نگه داشت. این در حالی بود که پلیس به تحقیق از معلمان مدرسه پرداخت. آنان که فیلم را دیده بودند متاثر شده و جزئیات آن و مردان آشنایی که داخل فیلم دیده شده‌اند را نزد بازپرس پرونده فاش کردند. دارل بروسارد، معاون رئیس پلیس کلیولند در همان روزهای نخست با ابراز تاسف از این حادثه دردناک گفت که دختر ۱۱ ساله باید حرف بزند تا بتوانیم متجاوزان که ۲۸ مرد و پسر یا بیشتر هستند را شناسایی کنیم. پس از اینکه جیمز تحت بررسی‌های روانکاوانه قرار گرفت، بالاخره سکوت را شکست و گفت: «۲۸ نوامبر بود که با پسری به نام «شک» ۱۴ ساله از مدرسه بیرون رفتیم، او ادعا کرد می‌توانیم با هم دوچرخه‌سواری کنیم و مرا به خانه‌ای نامرتب کشاند تا دوچرخه برداریم. در آنجا بود که ناگهان ۳ پسر بزرگ‌تر از خودم را دیدم که به همراه «شک» مرا زندانی کردند، وقتی شنیدم باید چکار بکنم وحشت کردم، آنها بی‌رحمانه به من حمله کردند، چاره‌ای جز تسلیم نداشتم».

وی افزود: «در یکی از مراحل من به حمام رفتم تا دست و صورتم را بشویم و شنیدم آن ۴ مرد با دوستان دیگرشان تماس تلفنی گرفته و آنها را نیز به خانه دعوت می‌کنند، نمی‌دانستم چه باید بکنم، وقتی از حمام خارج شدم، دیدم تعداد مردان بیش از ۱۰ نفر است، همان لحظه خاله «شک» به خانه بازگشت، وقتی صدایش را از پشت در شنیدم، خواستم داد و فریاد کنم که جلوی دهانم را گرفتند و مرا از طریق پنجره خارج کردند. آنها دست‌بردار نبودند، وقتی به یک تریلر رها شده در حومه شهر رسیدیم مرا داخل آن بردند، تصور می‌کنم تعدادشان تا آخرین لحظه به ۲۸ تن رسیده بود».

دختر ۱۱ ساله گفت: «آنها از همه صحنه‌ها فیلمبرداری کردند، بعد خواستند سکوت کنم. اگر این فیلم اتفاقی لو نمی‌رفت من هیچگاه حرفی نمی‌زدم، خیلی می‌ترسیدم و همیشه فکر می‌کردم کسی در تعقیب من است، شب‌ها کابوس می‌بینم و هنوز هم می‌ترسم».

پلیس تگزاس خیلی سریع وارد عمل شد و توانست با بازبینی فیلم و راهنمایی‌های جیمز تنها ۱۸ تن از شیاطین ۱۴ تا ۲۷ ساله را به دام اندازد و وقتی موبایل‌های همه آنها را تحت تجسس قرار دادند، دیدند این متجاوزان فیلم سیاه را برای خود یادگاری نگه داشته‌اند و به ادعای یکی از آنان با دیدن آن لذت شیطانی می‌بردند.

دارل بروسارد، معاون رئیس پلیس کلیولند درباره این پرونده گفت: «حادثه روز ۲۸ نوامبر – ۷ آذرماه سال گذشته – رخ داده است و ۵ روز بعد با انتشار فیلم صحنه تعرض ما وارد تحقیق شدیم، در سطح گسترده‌ای اقداماتی انجام دادیم و با دستگیری ۱۸ مظنون در تعقیب همه متهمان هستیم. متاسفانه تعدادی از متجاوزان دانشجو هستند و تعدادی نیز دانش‌آموز محلی در مدارس کلیولند بوده‌اند». وی افزود: «قربانی به یک مرکز حمایت از کودکان سپرده شد تا دور از جامعه باشد، حتی نمی‌توانستیم عکس‌العمل مادر و بستگانش را پیش‌بینی کنیم، از سوی دیگر متجاوزان نیز خانواده‌هایی دارند که باور نمی‌کنند پسرهایشان در این اقدام شیطانی دست داشته‌اند».

این مقام پلیس تگزاس گفت: «۴ تن از دانش‌آموزان در حوزه آموزش تحت اتهام حمله شدید جنسی به این دختر ۱۱ ساله هستند که در کلاس‌های ۹، ۱۰، ۱۱ و یک دانش‌آموز متوسط بوده‌اند و بدترین قسمت بازداشت ۲ بازیکن تیم بسکتبال دولت در رتبه‌بندی کلیولند بوده است».

واکنش‌های عجیب
وکیل جیمز ایوانز گفت: «تعداد دقیق افراد درگیر را نمی‌دانم، شنیده‌ام به بیشتر از ۲۸ تن می‌رسند که یک تراژدی هولناک است».

یکی از مسؤولان مدرسه نیز گفت: «دانش‌آموزان متعرض از این مکان آموزشی اخراج شده‌اند و شنیده‌ام دانشجویان متجاوز نیز دیگر حق شرکت در کلاس‌ها و خوابگاه‌هایشان را ندارند».

اما «هوستون کرونیکل» مادر جیمز نیز در شرایط سختی قرار دارد، وی با بیان اینکه هر شب با ترس می‌خوابد، گفت: «از سوی خانواده یا دوستان متجاوزان تهدید شده است و پلیس خواسته آنجا را تا روز دادگاه ترک کند تا تحت فشار قرار نگرفته و تاثیر نامناسبی روی رای دادگاه نگذارد، من هر روز تهدیدات تلفنی دریافت می‌کنم و نمی‌دانم چه بر سر خوشبختی‌مان آمده است». «شری فلچر» مادر پسر ۲۰ ساله معروف به «دیوشان سیز» که جزو شیاطین تگزاس است، در این‌باره گفت: «درست مثل یک رویا به نظر می‌رسد، فقط امیدوارم همه مسائل فاش شود، تصور می‌کنم برخی از این پسران که کودکی بیش نیستند بی‌گناه هستند».

در برابر این همه اظهارنظرها، همسایه مادر جیمز حرف جالبی زده است، وی گفت: «مادر دختربچه نیز مقصر است، در آن زمان مادرش کجا بود و چه تفکری داشت، نباید نگران دختر بود و رفت و آمدهایش به مدرسه را تحت نظر می‌گرفت، چگونه جیمز برای ساعت‌های زیادی گم شده اما مادر و خانواده‌اش تا فاش نشدن فیلم آن هم به صورت اتفاقی در مدرسه، به رفتارهای جیمز و افسردگی‌اش دقت نکرده و ریشه‌یابی نداشته‌اند».

دادستان کلیولند نیز گفت: «تا آنجا که می‌دانیم ۲۸ مرد و پسر در این تجاوز دسته‌جمعی به دختر ۱۱ ساله دست داشته‌اند و پلیس با دستگیری ۱۸ تن از آنان در حال ردیابی بقیه متهمان که احتمالا از ایالت تگزاس فراری شده‌اند، است. با این حال دادگاه می‌تواند با همین تعداد جلسه محاکمه برگزار کند». وی در پایان افزود: «نوریس، جاردگلن مک فرسون، کلوین برشاد کینگ، مارکوس آنتونی، خاویر پادشاه، دیوشان سبز، کارلوس برنارد، جاردلن دیزی، اشعیا راس، تایرون، الیس، اسکات و اریک از متهمان درجه یک این تجاوز دسته‌جمعی هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4338

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر