2

تشکیل کارگروه‌های مختلف برای مهار تورم در بازار ارز و ساماندهی اقتصاد ملی

  • کد خبر : 44804
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۸

برخی مسئولان با دادن گزارش های غلط به مقام های بالاتر از خود، سبب تصمیم گیری نادرست در جامعه می شوند

افق(ofoghnews.ir): سید رمضان شجاعی روز دوشنبه در جلسه اعضای خانه صنعت شهرستان میاندرود افزود: برخی مسئولان با دادن گزارش های غلط به مقام های بالاتر از خود، سبب تصمیم گیری نادرست در جامعه می شوند.

وی گفت: بخشی از مشکلات صنایع هم متوجه کسانی است که در گذشته وام‌هایی را به نام صنایع گرفتند و هیچ اقدام تولیدی انجام ندادند.

این نماینده مجلس با اشاره به تشکیل کارگروه‌های مختلف در دولت برای مهار مشکلات ایجاد شده در بازار ارز و ساماندهی اقتصاد ملی ، بیان داشت: دولت هم سخت پیگیر کار است و این طور نیست که بیکار باشد.

علما بهترین مروجان تبلیغ آموزش های فنی و حرفه ای هستند

مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران گفت: ترویج آموزش های فنی و حرفه ای، از موثرترین شیوه ها برای کاهش آمار بیکاری است و علما و روحانیون می توانند به بهترین شیوه ، این آموزش ها را در میان جوانان ترویج کنند.

عبدالرضا شریعت نژاد در همایش ترویج آموزش های فنی و حرفه ای با محوریت علما و روحانیون در بهشهر افزود: ایجاد کار و اشتغال پایدار، دغدغه جدی مسوولان کشور است که سازمان فنی و حرفه ای با توجه به برخورداری از امکانات فراوان آموزشی ، می تواند بخوبی زمینه حل این مشکل را فراهم کند.

وی بیان داشت: بر اساس آمار و شواهد، هیچ فرد صاحب مهارتی در جامعه بیکار نمی ماند و ما می توانیم با گسترش این تفکر، افراد بیشتری را برای یادگیری و فراگیری مهارت، به سمت آموزش های فنی و حرفه ای ترغیب کنیم.

ممنوعیت شکار پرندگان در مازندران لغو شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: با هماهنگی استاندار به عنوان رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان، دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی ممنوعیت شکار پرندگان در استان لغو شد.

هرمز محمودی راد در کارگاه آموزشی برون سپاری بخش خدمات صدور پروانه و دفترچه شکار پرنده به پست افزود: با توجه به تحت کنترل بودن بیماری آنفلونزای حاد پرندگان، شکار پرندگان توسط شکارچیان دارای مجوز امکان پذیر است.

وی ادامه داد: از پانزدهم آبان امسال شکارچیانی که دارای مجوز قانونی شکار هستند ، می توانند بر اساس دستورالعمل و ضوابط تعیین شده اقدام به شکار کنند.

متخلفان صنفی در مازندران ۱۹ میلیارد ریال تعزیر شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: در هفت ماه سال جاری متخلفان صنفی در استان به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مهدی عباسی افزود: این متخلفان در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و قاچاق مرتکب تخلف صنفی و در شعب تعزیرات حکومتی به جزای نقدی محکوم شدند.

وی با بیان اینکه در بخش کالا و خدمات ۱۷ هزار و ۸۷۴ فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد ، اظهار داشت: از این تعداد ۱۶ هزار و ۸۳۳ فقره مختومه شد.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=44804

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر