4

اعلام آمادگی امریکا برای تعامل با ایران در موضوع هسته‌ای

  • کد خبر : 4649
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۲

آقای سروری درباره خواست سناتورهای امریکایی از دولت اوباما برای اعمال فشار بیشتر بر ایران گفت: این سیاست شکست خورده‌ای است که واشنگتن ۳۳ سال در قبال جمهوری اسلامی ایران به کار برد، اما جز انزوای خود نتیجه دیگری به دست نیاورد. نماینده مردم تهران اصرار مقامات کاخ سفید بر زورگویی و زیاده خواهی در […]

آقای سروری درباره خواست سناتورهای امریکایی از دولت اوباما برای اعمال فشار بیشتر بر ایران گفت: این سیاست شکست خورده‌ای است که واشنگتن ۳۳ سال در قبال جمهوری اسلامی ایران به کار برد، اما جز انزوای خود نتیجه دیگری به دست نیاورد.

نماینده مردم تهران اصرار مقامات کاخ سفید بر زورگویی و زیاده خواهی در صحنه جهانی را فاقد منطق سیاسی خواند.

وی با اشاره به اظهارات مشاور امنیت ملی باراک اوباما مبنی بر اعلام آمادگی امریکا برای تعامل با ایران در موضوع هسته‌ای، افزود: این نوع موضع‌گیری‌ها بیشتر برای مدیریت افکار عمومی جهان صورت می‌گیرد تا از قبل، با استفاده از امپریالیسم رسانه‌ای، تشدید فشارهای بین المللی را علیه تهران توجیه کنند.

رئیس کمیته امنیت مجلس اظهار داشت: جمهوری اسلامی طی ۳۳ سال بعد از پیروزی انقلاب بدون تاثیرپذیری از تحریم‌ها، با اقتدار قله‌های رشد، پیشرفت و توسعه را در زمینه‌های نظامی، دفاعی، امنیتی و علمی فتح کرده است و امروز با وجود ناراحتی دشمنان و کارشکنی آنها در جهت‌دهی به معادلات بین‌المللی به صورت مؤثری نقش‌آفرینی می کند.

وی با پوسیده خواندن رویکرد تشدید تحریم‌ها برضد ایران، ادامه داد: تنها نتیجه عملی این سیاست اعتراض تجار و شرکت‌های امریکایی به سیاستمداران این کشور است، چون بر اثر تحریم‌ها قدرت و فرصت رقابت با سایر شرکت‌های اقتصادی را برای سرمایه‌گذاری در ایران از دست داده‌اند.

مشاور امنیت ملی امریکا در مصاحبه با یک شبکه امریکایی در حالی از اعلام آمادگی امریکا برای تعامل با ایران خبر داده است که از سوی دیگر، دو تن از سناتورهای برجسته این کشور با اعمال فشار به دولت خود، اقدامات بیشتری را علیه ایران خواستار شده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر