1

انتخاب مجدد مخبردزفولی با رأی قاطع به ‌عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

  • کد خبر : 4679
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۳۳

جلسه ۶۹۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه شب گذشته بنابر تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار بود وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گزارشی در مورد آزمون نیمه‌متمرکز دکتری که اخیراً برگزار شده […]

جلسه ۶۹۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه شب گذشته بنابر تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار بود وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گزارشی در مورد آزمون نیمه‌متمرکز دکتری که اخیراً برگزار شده بود و نکاتی که درخصوص کارآمدی و آسیب‌های احتمالی آن مطرح است، ارائه کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: این گزارش به‌علت عدم حضور وزیر علوم در دستور کار قرار نگرفت و مقرر شد در جلسه آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم گزارش این وزارتخانه درخصوص نحوه برگزاری این آزمون را ارائه کند.

وی تصریح کرد: در جلسه آینده، وزیر علوم به سؤالات و ابهاماتی که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه دارند، پاسخ خواهد داد.

مخبردزفولی افزود: همچنین با نظر احمدی‌نژاد رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، مقرر شد وزارت علوم تا ابلاغ نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعلام نتایج و مراحل بعدی را متوقف و به آینده موکول کند.

*تصویب بخشی از اهداف عملیاتی مرتبط با سند تحول نظام آموزشی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه در مورد سایر موضوعات جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در این جلسه بخشی از اهداف عملیاتی مرتبط با سند تحول نظام آموزشی با محوریت قرآن و سبک زندگی ایرانی، اسلامی و خانواده و تعامل بین خانه و مدرسه به تصویب رسید.

وی افزود: به دلیل اهمیت موضوع تصویب سند تحول نظام آموزشی، شورای عالی انقلاب فرهنگی در هفته آینده، جلسه فوق‌العاده خواهد داشت تا هر چه سریع‌تر این موضوع را به تصویب رساند.

*تصویب تشکیل؛ “شورای هم‌اندیشی استادان دانشگاه‌ها ”

عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در انتها از تصویب؛ تشکیل “شورای هم‌اندیشی استادان دانشگاه‌ها ” در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

وی افزود: با تشکیل این شورا و با شکل‌گیری هم‌اندیشی‌ها از ظرفیت استادان دانشگاه‌ها بیش از پیش استفاده خواهد شد.

مخبردزفولی گفت: امیدواریم با تشکیل “شورای هم‌اندیشی استادان دانشگاه‌ها ” از برکت جمع‌های نخبگانی کشور در بخش‌های سیاست‌گذاری کلان در شورای عالی انقلاب فرهنگی بهره‌مند شویم.

*انتخاب مجدد مخبردزفولی با رأی قاطع به ‌عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

گفتنی است در این جلسه، رئیس و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشکر از عملکرد دوره اخیر این شورا، محمدرضا مخبردزفولی را با رأی قاطع، مجدداً به‌عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره جدید منصوب کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر